شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
تاکید بر انسجام و اتحاد هر چه بیشتر اصلاح طلبان
ایام سالگرد ارتحال امام فرارسید و بار دیگرباز  خوانی اندیشه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امام به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر احساس می شود . علی رغم گذشت 25 سال از ارتحال آن امام بزرگ ، تجربه ی سالیان اخیر بر همگان آشکار کرده است که اندیشه های ایشان کهنه شدنی نیست و شاهد این مدعا بازگشت به اندیشه های امام با رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بوده است .
در اندیشه های سیاسی امام برای جلب نظر مردم صداقت در گفتار و عدالت در رفتار ملاک بود نه فریب و ریا . در اندیشه ی سیاسی امام در حوزه جوانان گشت ارشاد و دیوارهای تفکیک جنسیتی جایی نداشت بلکه فضای جامعه و دانشگاه در اختیار بیان اندیشه ها و نظرات اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بود . 
آنچه امروز نیاز جامعه ی ما می باشد دوری از افراط و تفریط است . امری که امام از آن تمام قد دفاع می کرد و در مقابل تحجر و  واپس گرایی مقاوت می کرد و البته در این راه آماج حملات ناجوانمردانه ی متحجران چه پیش از انقلاب و چه پس از آن قرار می گرفت . 
ما به عنوان جریان اصلاح طلب که ریشه در مبانی دینی و متن جامعه دارد ضمن اظهار تاسف از آنچه بر ایران اسلامی در سالهای 84 تا 92 بر اقتصاد ، فرهنگ و استقلال این کشور رفت ، بسیار خرسندیم که در خرداد پر حادثه در سال 92 شاگردی از شاگردان امام با رای تاریخی ملت که حاصل خردمندی بزرگان و دلسوزان نظام به ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی عزیز بوده است ، به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد و پس از 8 سال ناامیدی و عقب گردهای تاریخی ، امید و نشاط و آرامش را به جامعه ی ما بازگرداند . 
امروز با گذشت قریب به یکسال از شروع به کار دولت یازدهم معتقدیم که عملکرد نسبی دولت بیش از پیش امیدوار کننده می باشد و امید است که دولت در سیاست داخلی و خارجی که شعارها و مطالبات فراوانی را  مطرح کرد ه است با پشتوانه ی رای بالای مردمی خویش و با حمایت رهبری بتواند به بهترین نحو مطالبات به حق مردمی را تحقق بخشد . 
جوانان اصلاح طلب خوزستان ضمن دفاع از کلیت تصمیمات دولت در حوزه های مدیریت استانی که افرادی خوش نام ، خوش سابقه و کارآمد را در جهت بهبود امور به کار گرفته است معتقدند که باید در همه ی حوزه ها از همه ی ظرفیت ها به ویژه نیروی عظیم و تلاشگر جوان استفاده ی بهینه شود تا مشکلات فراوان استان به ویژه در حوزه ی اشتغال که امروزه دغدغه ی اکثر خانواده های خوزستانی می باشد برطرف شود . 
همچنین گسترش آزادی های سیاسی و اجتماعی در قالب گروه ها و تشکل های مردم نهاد و بازتر شدن فضای سیاسی دانشگاه ها و دور شدن از فضای امنیتی و تغییر مدیران غیر هم سو با شعارهای دولت از مطالبات جدی مردم به ویژه رای دهندگان به دولت تدبیر و امید است . 
در پایان آنچه که هدف برگزار کنندگان این همایش می باشد انسجام و اتحاد هر چه بیشتر همه ی گروه های اصلاح طلب و اعتدال گرا چه در سطح استان و چه در سطح کشور می باشد تا در پرتو چنین امر مبارکی در همه ی عرصه ها شاهد موفقیت و رسیدن به نتیجه ی مطلوب باشیم .

                                                                        جوانان اصلاح طلب خوزستان 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار