شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۶۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
آذر زمان‌پور اظهار کرد: در 2 سال گذشته نرخ کرایه تاکسی در اهواز به صورت پلکانی افزایش نیافته بود و نرخی که تعیین شده بود در مقایسه با قیمت تمام شده جابه‌جایی مسافر در سطح شهر نرخ پایینی بود بنابراين با مطالعه و انجام کار کارشناسی، افزایش قیمت در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفت.
عضو شورای شهر اهواز گفت: نرخ جديد کرایه تاکسی پس از بررسی مجدد در فرمانداری، مورد تائید قرار گرفت و تصویب شد.
 
آذر زمان‌پور  اظهار کرد: در 2 سال گذشته نرخ کرایه تاکسی در اهواز به صورت پلکانی افزایش نیافته بود و نرخی که تعیین شده بود در مقایسه با قیمت تمام شده جابه‌جایی مسافر در سطح شهر نرخ پایینی بود بنابراين با مطالعه و انجام کار کارشناسی، افزایش قیمت در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها در اهواز متناسب با قیمت کارشناسی شده تاکسی‌رانی، 30 درصد افزایش خواهد يافت.
 
موسی ممبینی، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداري اهواز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسناي خوزستان، اظهار كرد: در افزایش نرخ تاکسی به گونه‌ای تعادل را حفظ کردیم که هم تاکسی‌دار با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها، متضرر نشود و هم به شهروندان بار مالی زیادی وارد نشود.
 
وی گفت: با این اقدام در صدد ارايه خدمات بهتر به شهروندان هستیم.
 
مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداري اهواز در خصوص استفاده از تاکسی‌های پلاک اروند در ناوگان تاکسی‌رانی گفت: موضوع تاکسی‌های پلاک اروند در اهواز در حال پیگیری است و با توجه به نظر مثبت استاندار در این رابطه، موضوع با مطالعات بیشتری در حال بررسی است.
 
ممبینی افزود: در حال بررسی نوع خودروهایی هستیم که با آب و هوای اهواز سازگاری بیشتری دارند، که تا این لحظه محصولات تویوتا مدنظر قرار گرفته‌اند ولی دیگر خودروها نيز در حال بررسی‌اند.
 
وی عنوان کرد: مجوزهای اولیه این کار اخذ شده و در صدد جذب سرمایه‌گذاری در این زمینه هستیم. با توجه به استقبال شهروندان از ناوگان عمومی در اهواز و این‌که سرمایه‌گذاري در این بخش یک کار سودآور است، از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در این امر استقبال می‌کنیم و آماده همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
comment
0
0
comment [...] مبالغ و مسیر ها رامشخص فرمائید نشستن روبروی کولر و نوشیدن اب معدنی فایده ای ندارد
comment
سيد نور الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
comment
0
1
comment خانم زمانپور تاكسي بي سيم داره از زاويه ديد راننده ودر امد خودش اقدام كرده نه به نفع وصلاح مردم!!
comment
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment [...] تاكسي ها و تاكسي سرويسهاخود از اول سال تاحالا دوبارافزايش قيمت دادند [...] شهرهاي بزرگ ديگر نرخ هاشان اينقدرسرسام اور نيست ولي دراهوازبه دليل سوءمديريت عقب مانده باقي خواهد ماند حقوق خود راباديگران مقايسه نكنيد و جنابعالي كه نمي خواهيد پول سرويس و اياب و ذهاب بدهيد[...] اينقدرشعار به خودمردم اهواز ندهيد كارهاي اساسي انجام بدهيد
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
comment
0
1
comment O ] مردم فاصله می گیری .نکند می خواهی دوباره رای جمع کنی . خدا وکیلی از کی تا بحال سوار تاکسی نشده ای . و نکند فقط یک مسیر خاصی می روی و می آیید . [[...]فرزند دانشجو دارید . روزی چقدر کرایه پرداخت می کند .
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
comment
0
0
comment خانم زمان پور فکر می کنم اگه فکری بجال آسفالت خیابانها بکنید بهتره تا این که بیایی و مسائلی مطرح کنی که درد دل متقابلین باشد . شما که ضرر نمی کنید نه می خواهی کرایه تاکسی بدهی و نه رانندگی کنید . علت این حرف چیست[...]
comment
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
comment
0
0
comment درود بر بانوی دلسوز و زحمت کش و صادق شورای شهر اهواز...
comment
شهروند اهوازي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
comment
0
0
comment من دانشجو هستم كرايه من 2 برابر شده ممنون كه به فكر نيستيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار