اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
مدیرکل صداوسیمای مرکزخوزستان:
مدیرکل صداوسیمای مرکزخوزستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:صداوسیمای مرکز خوزستان برای اولین بار تلاوت دسته جمعی قرآن کریم در همه شهرستانهای استان را بصورت زنده از شبکه استانی و شبکه جهانی الاهواز پخش خواهدکرد.
مسلم رحیمی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی و بهار قرآن کریم افزود: هدف ما از پخش مستقیم جمع خوانی قرآن در شهرستانها انعکاس سیمای قرآنی در شبکه استانی و سراسری است تا فرهنگ تلاوت دسته جمعی قرآن کریم در بین آحاد جامعه نهادینه شود.
رحیمی تاکید کرد: این ابتکار جالب و معنوی فقط در استان خوزستان صورت گرفته و شیوه ای تاثیر گذار، برای ترویج معارف اسلامی بخصوص قرآن کریم در این ماه پر خیر و برکت است در این طرح ما به همه شهرستانها رفته و برنامه جمع خوانی قرآن را بصورت زنده در شبکه خوزستان و شبکه جهانی الاهواز پخش خواهیم کرد.
مدیر کل صدا وسیمای خوزستان بیان داشت: این برنامه همه روزه دریکی از شهرستانها و ساعت 17 بعدازظهر روی آنتن میرود و شهرستان هندیجان سه شنبه همین هفته برنامه تلاوت جمع خوانی قرآن آن بصورت زنده پخش میشود.
رحیمی در پایان از دست اندرکاران تشکر و قدر دانی کردو اظهارداشت: از همکاری همه مردم مسلمان و مومن استان خوزستان بخصوص ائمه محترم جمعه که ما را در این کار پر خیر و برکت یاری کردند کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار