شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸

شوشان : مدير كل مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، درگذشت جانگداز مديرمسوول و سردبير هفته‌نامه بهار سبز را با صدور بيانيه‌اي به جامعه مطبوعاتي تسليت گفت.

پدرام پاك‌آئين در اين پيام آورده است: درگذشت اندوهبار مرحوم حسين زراعتكار و همسر مكرم ايشان كه هر دو از فعالان مطبوعات استان خوزستان و از تلاشگران ساحت آگاهي‌بخش و روشنگري بودند، موجب تاسف و تاثر گرديد.

اميد است تلاش‌هاي آن دو روزنامه‌نگار دلسوز و سختكوش كشور، توشه سفر نابهنگام ايشان گرديده و خداوند متعال اين هر دو عزيز را مشمول رحمت واسعه خود گرداند. همچنين براي خاندان ارجمند و دوستان و همكاران ايشان، صبر و شكيبايي را از خداوند بزرگ مسئلت مي‌نمايم.

همچنين عليرضا چرخابي، رئيس ستاد ساماندهي سايت‌هاي خبري وزارت ارشاد با صدور پيامي اين ضايعه را تسليت گفت كه در آن آمده است: بدينوسيله درگذشت ناگهاني همكار مطبوعاتي و زوجه گرامي ايشان مرحوم حاج حسين زراعتكار (سردبير) و مرحومه حاجيه‌خانم افتخاري (مديرمسوول) نشريه بهار سبز خوزستان را تسليت عرض نموده، ضمن ابراز همدردي با خانواده‌هاي داغدار اين مصيبت براي آن عزيزان از دست رفته رحمت و غفران واسعه الهي و بازماندگان معزز و صبر و اجر از درگاه خداوند سبحان مسئلت داريم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار