شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
این فعالیت‌ها در کنار سمینارها، کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و چاپ آثار فرهنگی و هنری توانسته نقش مهمی را در حوزه فرهنگ و هنر ایفا کند و من به همين دليل فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را قابل تقدیر می‌دانم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهي توانسته بخش زیادی از کمبودهای تخصصی حوزه هنر را با برگزاری دوره‌ها، همایش‌ها و سمینارها در طول دوره فعالیت‌اش جبران کند.
 
همایون قنواتی  اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در حوزه هنر با برگزاری همایش و دوره‌های آموزش فرهنگی و هنری و دعوت از صاحب نظران حوزه فرهنگ و هنر در اضافه شدن بار فرهنگی و هنری دانشگاه‌‌ها مؤثر بوده است.
 
وی همچنين با اشاره به فعاليت‌های جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی خوزستان چون عمومی بوده‌اند توانسته بخش بسیار مهمی از کمبودهای فرهنگی و هنری استان و به ویژه اهواز را جبران کند و به نظر من بسیار کار کارشناسی شده و حرفه‌ای در این حوزه انجام شده است و توانسته بخش زیادی از کمبودهای تخصصی حوزه هنر را با برگزاری دوره‌ها، همایش‌ها و سمینارها در طول دوره فعالیت‌اش جبران کند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان این که جهاد دانشگاهی خوزستان با فعالیت‌هایش توانسته به رشد فضای فکری و فرهنگی استان در حوزه فرهنگ و هنر کمک كند، ادامه داد: این فعالیت‌ها بسیار قابل تقدیر است و من به این کارها بسیار ارج می‌نهم. جهاد دانشگاهی با همیاری و همکاری که با هنرمندان داشته به ویژه در حوزه خبر و خبرگزاری و انعکاس اخبار و فعالیت‌های هنری نقش مهمی را ایفا کرده است.
 
قنواتی به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) هم اشاره كرد و گفت: به نظر من ایسنا در انعکاس رویدادهای هنری و گفت‌وگو با هنرمندان و برگزاری نشست‌های فرهنگی و هنری و توجه به فعالیت دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر در استان نقش بسیار خوبی در توسعه فضای فرهنگی و رسانه‌ای کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری داشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در کنار سمینارها، کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و چاپ آثار فرهنگی و هنری توانسته نقش مهمی را در حوزه فرهنگ و هنر ایفا کند و من به همين دليل فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را قابل تقدیر می‌دانم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار