شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان :
درویش افزود : ما در کشوری زندگی می کنیم که تحت رهبری ولی فقیه است وبرای هر عملی که انجام می دهیم باید حجت شرعی داشته باشیم و یا در قرآن کریم و سنت اهل بیت (ع) مستقیما دستوری صادر شده باشد و یا از سوی علما و مراجع شیعه و اسلام فتوایی صادر شده باشد و اگر غیر از این باشد عمل ما یک عمل سلیقه ای است .
جمال درویش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان  تجمع اعتراض آمیز مخالفان برگزاری کنسرت را یک کار سلیقه ای دانست و اظهار داشت باسلیقه ها نمی شود کشور را اداره کرد.

جمال درویش در عین حال  به خبرنگار شوشان گفت : 
یکی از وظایف اساسی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت رشته های مختلف هنری از جمله موسیقی است . اما متاسفانه بخشی از مردم ما به دلایلی با موسیقی مخالف هستند .حال آنکه همه شاهد هستیم که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی معمولا موسیقی پخش می شود و از  سوی مراجع بزرگوار نیز تا کنون فتوایی دال بر حرام بودن موسیقی صادر نشده است . 
وی افزود :  ما در کشوری زندگی می کنیم که تحت رهبری ولی فقیه است وبرای  هر عملی که انجام می دهیم باید حجت  شرعی داشته باشیم و یا در قرآن کریم و سنت اهل بیت (ع) مستقیما دستوری صادر شده باشد  و یا از سوی علما و مراجع شیعه و اسلام فتوایی صادر شده باشد و اگر غیر از این باشد عمل ما یک عمل سلیقه ای است . وی همچنین تجمع اعتراض آمیز مخالفان برگزاری کنسرت را یک کار سلیقه ای دانست و اظهار داشت باسلیقه ها نمی شود کشور را اداره کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
هلالیون
|
United States
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
1
3
comment درود بر مرد بزرگ فرهنگ و ادب، جناب درویش و مدیر خوشفکر و جوان روابط عمومی و بین الملل خوزستان هومن خورشید ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
1
3
comment دمت گرم

تا کور شوند نان به نرخ روز خوران
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
1
3
comment تشكر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار