شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۷

منطقه پردیس یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین مناطق اهواز می باشد که بیش از 150000نفر جمعیت را دارا می باشد. این منطقه باوجود کارهای فراوانی که در آن انجام شده ولی بدلیل وسعت منطقه، همت بزرگی را از مسئولین شهرستان اهواز را می طلبد.

چناچه اگر بعدازظهرها یا شبها به این منطقه مراجعه نمائید خواهید دید که خانمها و آقایانی در حال ورزش کردن هستند که بدلیل نبود مکان مناسب وامکانات ورزشی که در پارکها سطح شهر نصب شده اند، مجبور هستند در اطراف میدان ورودی منطقه ورزش کنند و با توجه به کمبود روشنایی و تردد زیاد خودروها از آن محل مطلبد که مسئولین در این مورد همت کنند

خیابانهای منطقه پردیس دارای کوچه های اضطراری است که به هنگام آتش سوزی یا امثال آنها ماموران راحت تر به امداد و نجات می پردازند لذا با توجه باینکه شهرداری منطقه،قادر به سرویس دهی مناسب و بهداشتی نیست این کوچه ها محلی خلوت برای معتادان و ارازل شده است که شهرداری نه مجوز واگذاری این کوچه ها را به مردم میدهد و نه آنها را آباد می کند.

بلوارها و خیابانها و کوچه های ار نظر فضای سبز بسیار فقیر بوده، و بلوارها نیاز به رنگ آمیزی روکش اسفالت در کوچه های پردیس کاملا" به چشم می خورد. تکلیف زمین شاهین در این منطقه به کجا خواهد رسید آیا میدان وپارک روبروی مسجد پردیس به بهره برداری خواهد رسید آیا همشهریهای ما در منطقه پردیس شاهد همت بلند مسئولین خواهند بود.

سید ابراهیم مولی دانشجوی دانشکده خبر اهواز


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار