اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
مدیرعامل شرکت آبفای اهواز تاکید کرد:
براتی تصریح کرد: بر اساس این طرح، شبکه مناطق مختلف تهیه و مصوب شده و شرکت آبفا اهواز ضمن اولویت بندی مناطق و اقدام به طی نمودن فرآیند تهیه اسناد مناقصه جهت اجرا نمودن طرح های تفکیکی واجرای پروسه تهیه اسناد و تامین اعتبار وارد عمل گردید.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، غلامرضا براتی با اشاره به تهیه و مصوب گردیدن طرح جامع فاضلاب کلانشهر اهواز گفت: این طرح بر اساس بودجه مصوب سالیانه طرح های عمرانی اجرا می گردد و در صورت افزایش اعتبار این شرکت قادر به خدمت رسانی بیشتری به شهرواندان خواهد بود.

براتی افزود: همواره در رسانه ها ضرورت رسیدگی و اجرای هرچه سریع تر طرح مذکور عنوان شده ولی به اهمیت همکاری شهروندان محترم در راستای اجرای هرچه سریعتر طرح اشاره بخصوصی نمی گردد.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، شبکه مناطق مختلف تهیه و مصوب شده و شرکت آبفا اهواز ضمن اولویت بندی مناطق و اقدام به طی نمودن فرآیند تهیه اسناد مناقصه جهت اجرا نمودن طرح های تفکیکی واجرای پروسه تهیه اسناد و تامین اعتبار وارد عمل گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز گفت: همانطور که شاهد بوده ایم بافت و شکل برخی مناطق و حتی معابر گسترش و تغییر بسزایی داشتند که این امر هزینه های مالی و زمانی قابل توجهی برای شرکت آبفا در پی داشته است به طوری که در برخی نقطه ها عملا اجرای طرح غیر ممکن گردید.
وی افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز را معضلی بزرگ در اجرای طرح جامع فاضلاب برشمرد و عنوان کرد: این ساخت و سازها در نتیجه منجر به افزایش انشعابات غیرمجاز، افت شبکه و کیفیت آب می گردند.

غلامرضا براتی در ادامه بیان داشت: انشعابات غیر مجاز و استفاده نامناسب از شبکه دفع فاضلاب توسط مشترکین به شبکه آسیب وارد کرده به طوریکه با وجود جدیدالاحداث بودن شبکه دفع در برخی مناطق، ضروری است شبکه محله به طور کامل تعویض گردد که این اجرای این مهم مستلزم اعتبارات کافی عمرانی می باشد.

وی همچنین در پایان تاکید کرد: مشارکت و همکاری شهروندان در احداث امور زیربنایی گامی موثر در راستای بالابردن رفاه خودشان است لذا از مشترکین محترم خواستارم نسبت به پرداخت حقوق اشتراکی آب و بخصوص فاضلاب جهت هرچه بیشتر توانمند ساختن شرکت برای توسعه شبکه فاضلاب شهر اهواز اقدام نمایند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
زمانی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment وضعیت فاضلاب افتضاحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار