اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
مدیر سامد :
27 مرداد ماه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری جناب آقای کاظمی نژاد و مشاور استاندار در امور ایثارگران جناب آقای ذراتی در برنامه ملاقات مردمی مرکز سامد حضور پیدا کردند و دستور بررسی و حل مشکلات مردمی را صادر نمودند.
مهندس حاجی زاده مدیر مرکز سامد عنوان نمودند: 27 مرداد ماه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری جناب آقای کاظمی نژاد و مشاور استاندار در امور ایثارگران جناب آقای ذراتی در برنامه ملاقات مردمی مرکز سامد حضور پیدا کردند و دستور بررسی و حل مشکلات مردمی را صادر نمودند.
کاظمی نژاد با اشاره به تمرکز برموضوعات تملکی  در این دیدار به خبرنگار روابط عمومی استانداری گفت: شهروندانی که درخصوص تملک با شهرداری ها مشکل دارند، بخش حوزه اراضی و تملک دفتر امور شهری   مشکلشان  را پیگیری وبا قید زمان به آنها پاسخ خواهد داد.
مدیرکل امورشهری استانداری افزود: ارباب رجوعی که مورد بی مهری شهردار یکی از  شهرستان ها واقع شده بود. با توجه به حساسیت برخورد متین و مطابق شان اسلامی با ارباب رجوعان،  اگر صحت داشته باشد پیگیری و مطابق مقررات  برخورد خواهد شد. ایشان ضمن نوید برون مکانیزه شدن و تمرکز زدایی از شهرداری ها بیان کرد: با تحقق این امر مردم برای موارد مرتبط با شهرداری ، اخذ عوارض و مجوز، سرعت بیشتری را در انجام روال معمول شاهد خواهند بود.
مدیر مرکز سامددر حاشیه این دیدار بیان کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم مردم مطمئن باشند که به جد، پیگیر درخواستهایشان هستیم  و امور ملاقاتها به دقت رصد می شود.و با توصیه های انجام شده مدیران پس از دیدار نسبت به مشکلات ملاقات شوندگان پاسخگو می باشند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار