اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
 به نظر می رسد خطی انحرافی در خوزستان در افکار عمومی و خصوصن شبکه های اجتماعی نفوذ کرده و در حال رادیکال کردن مطالبات حقه مردم خوزستان در موضوع صیانت از سرشاخه ها و حق آبه خوزستان از طریق اشاعه اخبار دروغ است. قراین این تحلیل عبارتند از :

1) دعوت مشکوک به تجمع در مقابل فرمانداری ها بر خلاف تجمع های مسالمت آمیز قبلی در کنار رودخانه

2) انتشار نیم تای بالا از صفحه اول روزنامه کیهان با انتشار تیتری دروغین و ناشیانه منسوب به مقام معظم رهبری در مورد کارون که از طرف این روزنامه تکذیب شده است.

3) انتشار مطلب دروغین دیگری به نقل از آیت الله موسوی جزایری در مورد برخورد با گوینده ورزشی که امشب در حاشیه مراسم فاتحه مرحوم حاج علی کربلایی از خیرین اهواز، صحت و سقم موضوع را از آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده پرسیدم که ایشان با قاطعیت چنین سخنانی که از قول آیت الله موسوی جزایری در برخی گروه ها نقل شده را تکذیب کردند.

لذا ضمن ارج نهادن به احساس مسوولیت قاطبه مردم خوزستان و نخبگان و جوانان غیور تقاضا می شود از نشر مطالب بدون سندیت در این مقطع که به نظر می رسد جریانی نامعلوم در پی التهاب آفرینی کاذب در افکار عمومی استان حول این موضوع است خودداری کرده و اجازه دهیم مطالبات از مجرای قانونی و رسمی مانند پی گیری نمایندگان محترم مردم خوزستان در مجلس، رسانه ها و نماینده دولت در استان پیگیری شود.

قطعا این اهتمام جمعی و منطقی و مستدل در دفاع از منافع خوزستان که در امتداد منافع ملی ست به بار خواهد نشست و دیگر هموطنان نیز از خواسته بحق مردم که با بیانی منطقی ایراد می شود همراهی خواهند کرد. مطمین باشید فرزندان خوزستان در سنگر رسانه موضوع را رصد و تا حصول به نتیجه دنبال خواهند کرد.

و من الله التوفیق
برادرتان : امید حلالی/ روزنامه نگار
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مصطفی
|
United States
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
comment
4
5
comment احسنت به شما آقای حلالی
comment
مهندسان آب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
comment
0
0
comment به جمع پی گیری کنندگان مطالبات مردم بیافزایید انجمن ها و اصناف نام ونشان دار مردمی که چنانچه مردم مطالبات خود را از کانال انها انتقال دهند هم افزایی بیشتری نیز صورت می پذیرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
comment
0
0
comment اقای حلالی جنابعالی ازجمله بوم گرایان شناخته شده ی خطه محروم خوزستان بشمار می ایید . دفاع مدنی هر چند هم تابع انضباط کافی نباشد حق مردم است . رودخانه کارون سالهاست دراستانه تخریب ناشی از کم ابی واقع شده ومردم به ندرت شاهد دفاع قانونی از افراد ویا نهادهای زیربط وذیصلاح نسبت به این شریان حیات بخش بوده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار