اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
سیدشکرخداموسوی:
سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نباید از اجرای طرح 550 هزار هکتاری ناامیدی به دل خود راه بدهیم.موسوی ادامه داد : دولت یازدهم اعتبارات خوبی برای اجرای این طرح درنظر گرفته است. اجرای طرح بهشت آباد و گلاب 2 با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی متوقف شده است.
سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نباید از اجرای طرح 550 هزار هکتاری ناامیدی به دل خود راه بدهیم.

 موسوی ادامه داد : دولت یازدهم اعتبارات خوبی برای اجرای این طرح درنظر گرفته است. اجرای طرح بهشت آباد و گلاب 2 با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی متوقف شده است. 

وی ادامه داد : یکی از وعده های اصلی که در زمان تبلیغات به شهروندان اهوازی دادم پیگیری  اجرای طرح 550 هزار هکتاری اعلام کردم. 5 هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار این طرح قرار گرفته است. 
موسوی ادامه داد : باید در واگذاری زمین های که توسط مجریان این طرح تسطیح می شود دقت لازم را به عمل اورد که به کسانی که از راه کشاورزی امرار معاش می کنند واگذار شود نه اینکه به عده ای سرمایه دار. تا شاهد گسترش فئودالیسم در استان نباشیم. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : باید در آمایش و شناسایی اراضی در استان نیز تجدید نظر شود. باید عدالت در این طرح در همه مناطق استان دیده شود. 

وی خواستار تشکیل مثلث استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان و مدیرعامل موسسه جهاد نصر به عنوان مجری طرح 550 هزار هکتاری شد. 
سید شکرخدا موسوی همچنین اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی را در این طرح مورد تاکید قرار داد. استفاده از پیمانکاران بومی نیز باید در اولویت باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بگذاریم زمینی در خوزستان باقی بماند که بدون آب باشد تا اصفهانی ها و فرصت طلبان نتوانند سوء استفاده کنند.

سیدشکر خدا موسوی افزود: طرح احیای اراضی کشاورزی خوزستان طرح آینده داری است و دولت هزینه سنگینی برای آن کنار گذاشته است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در خوزستان قول داد که انتقال آب فقط برای شرب باشد و در این زمینه باید در شورای عالی آب تضمیم گیری شود که هنوز نتجیه نهایی آن اعلام نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: در این طرح نباید دنبال زمین های افراد پولدار برویم و آنها را احیا کنیم و اراضی مردم مستضعف روی زمین باقی بماند؛ عدالت در این طرح باید رعایت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار