شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
هادی خوش سیما در ستون ویژه های فرهنگ جنوب نوشت : 

اخیرا مدیرکل بهزیستی خوزستان در شورای مواد مخدر از پرداخت وام به معتادان بهبودیافته سخن رانده که البته در همین نشست پرداخت این وام با اما و اگرهایی مواجه شده و آن گونه که غلامرضا صدیق راد گفته برخی ها سنگ اندازی می کنند و نمی گذارند این وام به معتادان ترک کرده ، برسد ! 
وی گفته است که ‌با مديرعامل صندوق مهر امام رضا خوزستان، در زمینه اعطاي 2 ميليارد تومان تسهيلات به معتادان بهبوديافته و آموزش‌ديده در سطح استان توافق شده ولی در زمان عملياتي كردن اين توافق ، سنگ‌اندازي‌ هاي بسياري شده و امید معتادان به ناامیدی گراییده است! 
با این تفاصیل ، مسئولین باید مراقب باشند معتادان بهبود یافته از شدت ناراحتی دریافت نکردن وام ، دوباره به مواد مخدر روی نیاورند چرا که افراد سالم نیز وقتی با هفت خوان وام مواجه می شوند کم می آورند چه برسد به چنین افرادی...
البته با چنین طرحی باید مراقب " معتادان اجباری " نیز بود چرا که چنین وام هایی در این شرایط که جوانان اندر خم زندکی مانده  و  از درد بیکاری می نالند ، وسوسه برانگیز است و ممکن است برای گرفتن وام با هزار ترفند به دام اعتیاد گرفتار و به بلای بازیگر فیلم " معتاد اجباری " مبتلا شوند... در این فیلم که از فیلم های پرمخاطب دهه ی 70 بود جواد رضویان ( بازیگر نقش کمال) در تامین هزینه ازدواج خود مشکل دارد و از رادیو می شنود که دولت به معتادانی که ترک اعتیاد کنند وام می پردازد.. این خبر باعث به وجود آمدن ماجرا های عجیب و دردسرساز می شود و در نهایت نیز کارش به زندان و بیمارستان هم کشیده می شود...

شوق انتخابات در دزفول !
هنوز با دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی فاصله داریم اما شوق رای گیری ! در برخی شهرهای خوزستان از همین حالا خودنمایی می کند و برخی ها به انحاء مختلف سعی در جلب نظر مردم دارند ! همین امر موجب شده حساسیت فرمانداری ها نسبت به این موضوع بیشتر شود و در این رابطه اولتیماتوم دهند. از جمله فرماندار دزفول نسبت به فعالیت زودهنگام برخی داوطلبان احتمالی مجلس شورای اسلامی هشدار داده و گفته است که از نصب بنرهای خوسرانه در تبلیغات خودداری کنند. شنیده ها در دزفول از حضور پر رنگ برخی افراد و چهره های سرشناس و فعالیت جریان های سیاسی به منظور برنامه ریزی برای انتخابات مجلس دهم حکایت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار