اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
سرپرست موسسه قرض الحسنه راسخون خوزستان
سرپرست موسسه قرضه الحسنه راسخون گفت: با موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی امسال بانک مجازی وقف وابسته با سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی می شود.لویمی افزود: با راه اندازی این بانک امکان انجام کارهای اعتباری ، پولی و سنت نبوی وقف در فضای مجازی بدون حضور در بانک فراهم خواهد شد.
 سرپرست موسسه قرض الحسنه راسخون خوزستان وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه از پرداخت 26میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به منظور نوسازی و توسعه بقاع متبرکه خوزستان از سوی این موسسه خبر داد.

عدنان لویمی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی در اهواز بیان داشت: این تسهیلات برای نوسازی و توسعه 33بقعه متبرکه شاخص استان از جمله حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی(ع) و هفت شهیدان مسجدسلیمان با کارمزد چهاردرصد در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موسسه قرض الحسنه راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1388 تاسیس شد و هم اکنون 34شعبه در مراکز استان ها دارد با هدف پشتیبانی مالی از بقاع متبرکه و امور عام المنفعه تاسیس شده است.

سرپرست موسسه قرض الحسنه راسخون خوزستان با بیان اینکه یک شعبه مجازی موسسه در اداره های اوقاف شهرستان های استان با هدف ارایه تسهیلات قرض الحسنه راه اندازی می شود گفت: اقدامات لازم نرم افزاری راه اندازی شعبه مجازی موسسه فراهم شده و در آبان ماه امسال شعب مجازی با استفاده از اینترنت آماده ارایه تسهیلات قرض الحسنه و سایر امور اعتباری و پولی است.

وی سقف وام قرض الحسنه راسخون را بین 10 میلیون تا 50میلیون ریال با کارمزد چهاردرصد عنوان کرد و گفت:وام های عادی قرض الحسنه تا 50میلیون ریال ، وام ضروری 10میلیون ریال ، قرض الحسنه از محل وجوه اداره شده تا دو میلیارد ریال و وام های آزاد با 26درصد از طریق منابع در اختیار بانک ملی ایران در این موسسه قابل پرداخت است.

وی از جذب 33میلیارد و 600میلیون ریال با نیت وقف و قرض الحسنه در مدت دو سال فعالیت این موسسه در خوزستان خبر داد.

خبرنگاران می توانند از وام قرض الحسنه موسسه راسخون تا سقف 50میلیون ریال استفاده کنند

سرپرست موسسه قرض الحسنه راسخون از آمادگی اعطای وام قرض الحسنه تا سقف 50میلیون ریال با کارمزد چهار درصد به خبرنگاران خبر داد.

لویمی در ادامه گفت:خبرنگاران با افتتاح حساب به مبلغ پنج میلیون ریال در این موسسه و ارایه گواهی اشتغال به کار در رسانه و یک ضامن کارمند می توانند وام 50میلیون ریالی دریافت کنند.


 بانک مجازی وقف راه اندازی می شود

سرپرست موسسه قرضه الحسنه راسخون گفت: با موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی امسال بانک مجازی وقف وابسته با سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی می شود.

لویمی افزود: با راه اندازی این بانک امکان انجام کارهای اعتباری ، پولی و سنت نبوی وقف در فضای مجازی بدون حضور در بانک فراهم خواهد شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار