شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
فرماندار رامهرمز گفت: اگر مسئولی کارش را به درستی انجام ندهد باید عذرش را خواست.

مصطفی سمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای همه مسئولان و مردم دست به دست هم بدهند و در راستای تفکر، همدلی و هماهنگی گام بردارند می‌توانیم به حرکتی مثبت در زمینه فرهنگسازی در این شهرستان برسیم.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید بتوانند جامعه را به سمت آموزش و همکاری پایدار هدایت کنند تا با هماهنگی نهادهای مختلف بتوانیم برای رشد فرهنگ جامعه حرف برای گفتن داشته باشیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان باید با شناسایی و همراهی یکدیگر یک نهضت اجتماعی و خدماتی در این شهرستان به ‌وجود آورند تا در رشد فرهنگ جامعه موثر واقع شود.

سمالی افزود: در این شهرستان سطح توقعات و انتظارات مردم بیش از آنچه که هست بوده و این حق مردم است و از آن طرف مردم هم باید مسئولان را یاری دهند.

وی اضافه کرد: برخی از مسئولان نقش و وظیفه خطیری بر عهده‌شان است و به درستی آن را انجام نمی‌دهند که این امر باعث بروز مشکلات و نارضایتی مردم می‌شود.

سمالی در پایان گفت: وظیفه ماست که به مردم خدمت کنیم و این میسر نمی‌شود مگر با احساس تعهد به وظایف مسئولیت، لذا اگر مسئولی کوتاهی کرد و کارش را انجام نداد باید عذرش را بخواهیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
comment
0
0
comment زنده باد دکتر سمالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار