اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
تهیه‌کننده سریال «سال‌های ابری» از پایان بیش از 60 درصد از تصویربرداری این مجموعه خبر داد و گفت: گروه سازنده اوایل آبان ماه برای ضبط سکانس‌های آبادان و خرمشهر عازم خوزستان می‌شوند.

 محمد علی اسلامی درباره آخرین وضعیت ساخت «سال‌های ابری» به کارگردانی مهدی کرم‌پور اعلام کرد: تصویربرداری این سریال همچنان در غرب تهران ادامه دارد و از چهارشنبه - 16 مهر ماه - علی عمرانی، پژمان جمشیدی و عاطفه رضوی در یک بانک حوالی غرب تهران مقابل دوربین رفته‌اند.

وی افزود: لوکیشن بانک یکی از مهمترین سکانس‌های سریال «سال‌های ابری» است که ماجراهای جالبی در آن اتفاق می‌افتد. گروه سازنده تا چهار روز دیگر در لوکیشن بانک می‌مانند.

تهیه‌کننده «سال‌های ابری» همچنین اعلام کرد: تصویربرداری بخش‌های مهمی از این مجموعه مناسبتی در تهران انجام شده از اوایل آبان ماه گروه برای تصویربرداری سکانس‌های مربوط به روز عاشورا و همچنین بازخوانی خاطرات برخی از شخصیت‌های کلیدی قصه راهی خوزستان خواهند شد.

به گزارش ایسنا، «سال‌های ابری» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست که با بازی علی عمرانی، حمید ابراهیمی، پژمان جمشیدی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، برزو ارجمند، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، علی اوسیوند ، اسماعیل شنگله و امید روحانی همراه است. «سال‌های ابری» در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای برای شبکه دو ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان «سال‌های ابری» آمده است: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است.

از دیگر عوامل اصلی این پروژه می توان به نویسندگان فیلمنامه: خسرو نقیبی،آرش خوش‌خو، مدیر تصویر‌برداری: فرزین خسروشاهی، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: حسین مجد، مجری طرح: فریبا ساسانی، طراح لباس: مهنوش عباسی، طراح گریم: کیان اولادوطن، تدوین: میثم مولایی، موسیقی: فردین خلعتبری ، مدیر تولید: مسعود عسگری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، انتخاب بازیگران: شکوفا کریمی، منشی صحنه: دنیا راد و عکس: صبا قاسمی اشاره کرد.

سال‌های ابری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار