اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
با برگزاری انتخابات داخلی صورت گرفت
رؤسای جدید کمیسیون‌های مختلف شورای شهر آبادان تعیین و معرفی شدند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه طبق قانون شورا‌ها، اعضا می‌توانند علاوه بر نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها بر کارکرد دیگر دستگاه‌های اجرایی شهر نیز نظارت داشته باشند، گفت: بر این اساس و طبق برنامه‌ریزی انجام شده هر یک از اعضا مسئولیت نظارت بر عملکرد دو یا سه دستگاه اجرایی شهر را عهده‌دار شدند.

ناصر کعبی در ادامه به فارس گفت: هر یک اعضا باید در حوزه‌های تعیین شده ضمن شرکت در جلسات برنامه‌ریزی آن دستگاه‌ها، در بحث ارائه نظرات کار‌شناسانه و اتخاذ تصمیمات نیز ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه شورا پارلمانی مردمی و شهری است، ابراز امیدواری کرد تا اتخاذ این تصمیم بتواند در کاهش و یا رفع مشکلاتی که شهروندان با آن مواجه هستند، کمک شایانی کند.

تعیین رؤسای کمیسیون‌های مختلف شورا

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعیین رؤسای کمیسیون‌های مختلف شورا خبر داد.

کعبی تصریح کرد: «خلیل جنامی» به عنوان رئیس و «جاسم ثامری» و «عبدالحسین مکوندی» نیز به عنوان اعضای کمیسیون اقتصاد انتخاب شدند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: «یسری دریس» به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و «مریم نصاری» و «عبدالرضا قاسمی‌زاده» به عنوان اعضای این کمیسیون و «فرشید بهشتی» نیز به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و «خلیل جنامی» و «زینب حیاوی» نیز به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: ریاست کمیسیون عمرانی را نیز «ناصر کعبی» عهده‌دار شد و «سید فیاض موسوی» و حمید حنظل عیدانی «نیز به عنوان اعضای این کمیسیون وی را یاری می‌کنند.

کعبی خاطر نشان کرد: همچنین مریم نصاری «به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و شجاع زویدات و سمیرا کردی‌زاده «نیز به عنوان اعضای این کمیسیون فعالیت خواهند کرد.

به گفته وی هر یک اعضای شورا کار نظارت بر حسن اجرای ماموریت‌ها و وظایف سازمان‌های تابعه شهرداری همچون اتوبوسرانی، تاکسیرانی، عمران، پارک‌ها و فضای سبز، فاوا، مدیریت پسماند، آتش نشانی و خدمات ایمنی، آرامستان، پایانه‌ها و موتوری را نیز بر عهده دارند.

اعطای نشان لیاقت شورا به فعال‌ترین مدیر شهر

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر آبادان گفت: بر اساس طرحی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قرار است تا نشان لیاقت به فعال‌ترین مدیر دستگاه‌های اجرایی شهر اعطا شود.

کعبی افزود: آن دسته از مدیرانی که بالا‌ترین سطح از ارائه خدمات به شهروندان را داشته باشند این نشان را دریافت خواهند کرد.

وی از ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاش‌های مدیران شهری در انجام درست و به موقع ماموریت‌ها و وظایفشان به عنوان دلیل اصلی انجام این کار نام برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار