اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
در پنجاه و هشتمین نشست علنی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز مصوب شد؛و
در پنجاه و هشتمین نشست علنی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز مصوب شد؛واگذاری زمین برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در اهواز 
اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز با لایحه واگذاری 10 هکتار زمین توسط شهرداری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حفظ مالکیت شهرداری موافقت نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز از پنجاه و هشتمین نشست علنی این شورا؛ این لایحه که توسط کمیسیون حقوقی و املاک به صحن علنی شورای شهر واصل شد مبنی بر واگذار نمودن 10 هکتار از ضلع شمالی پارک شهروند به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث باغ موزه بود که این طرح با مخالفان و موافقانی همراه بود ودر نهایت به تصویب رسید.
بر اساس این گزارش؛ لایحه اجاره نمودن محلی برای پرسنل مسجد ابوذر واقع در کوی جمهوری اسلامی تا تکمیل عملیات ساخت مسجد که توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تصویب شده بود به رای گیری گذاشته شد که اعضای شورا با این لایحه مخالفت کرده و با پیشنهاد حجت مظفری مبنی بر ارائه مساعدت نقدی به این مسجد موافقت نمودند و لایحه ای تحت عنوان 100 میلیون ریال مساعدت به مسجد ابوذر تصویب شد.
همچنین لایحه مساعدت به دو تن از کارکنان شهرداری هرکدام به میزان 20 میلیون ریال و لایحه مساعدت به حوزه 7 مقاومت کوی ملاشیه به میزان 100 میلیون ریال به تصویب رسید.
لازم به ذکر است بررسی جایگاه پارک علم و فناوری نیز در دستور کار امروز شورای اسلامی کلانشهر اهواز قرار داشت که به دلیل عدم حضور دکتر بابک مختاری مدیر این پارک، این موضوع از دستور کار خارج شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار