اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۷
با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، محمدرضا تاکایدی به سمت قائم مقام مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.

 مراسم تودیع محمد عالمی و معارفه محمدرضا تاکایدی؛ قائم مقام پیشین و جدید مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، با حضور همه معاونان، مدیران و روسای ادارات در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این شرکت برگزارشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این مراسم، گفت: در سه دهه گذشته همه مدیران و کارکنان تلاش کرده اند تا شرکت ملی حفاری ایران در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت و حضور فعال در پروژه های حفاری توسعه یابد، امروز این شرکت نیازمند تلاش مضاعف است تا برنامه های کشور در بخش صنعت نفت به ویژه در میدان های مشترک محقق شود.

بهمنی تصریح کرد: مدیریت، مسئولیت پذیری به دنبال دارد و عدم تصمیم گیری درست و به موقع منجر به عقب ماندگی از برنامه ها و مشکلات در کار می شود، بنابراین همه مسئولیت داریم تا با نظر کارشناسان و متخصصان برنامه ریزی و بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

وی با تقدیر از زحمات محمد عالمی، محمدرضا تاکایدی را به عنوان قائم مقام جدید مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران معرفی کرد و گفت: تغییرات در سازمان ها همیشه سازنده بوده ضمن اینکه این جابه جایی ها انگیزه جدیدی به شرکت تزریق می کند که در نهایت نشاط و شادابی درون سازمانی را به همراه دارد.

تاکایدی نیز اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همراهی همه مدیران، مسئولان و کارکنان بتواند وظایف محوله را در راستای تحقق برنامه های شرکت به پیش ببرد.

پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت اعلام کرد، تاکایدی هم اکنون مسوولیت معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه های حفاری را نیز برعهده دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار