شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
رییس شورای شهر اهواز :
سعادت نیا آرامش و همدلی را زیربنای مدیریت صحیح شهری دانست و گفت: معضلات و مشکلاتی که پیش روی شهروندان و حتی ما مجموعه شورا و شهرداری است جز در سایه تفاهم و همدلی و در بستر تعامل و مشورت حل نمی شوند، بنابراین اقدامات خودمحورانه و تک محورانه مانعی در روند ارائه مطلوب خدمات به شهروندان خواهد بود.
 نشست مشترک بین هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز با شهردار این شهر و معاونان وی با محوریت بررسی عملکرد شهرداری صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر اهواز؛ در این نشست که یکشنبه در محل سالن اجتماعات شورای شهر اهواز برگزار شد، رییس شورای شهر اهواز گفت: با تمام وجود از شهردار و مجموعه شهرداری حمایت می کنیم اما باید بدانیم و تشخیص دهیم خیر و مصلحت امور در چیست و از فرصت ها به طور بهینه استفاده نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا با تشریح دستور کار هیات رییسه شورا بیان کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد هر دو هفته با روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر نشستی با محوریت بررسی مشکلات و اولویت ها داشته باشیم و همچنین نشست با مدیران و مسئولین سازمان ها و مناطق مختلف شهرداری نیز در دستور کار ما قرار خواهد داشت.
وی افزود: برنامه ریزی ها باید به سمت و سویی پیش برود که به طور ماهانه با شهردار و معاونان وی نیز جلسه ای داشته باشیم تا بتوانیم مسیر حرکت شورا و شهرداری را یکسان و همسو با سیاست های کلان مدیریت شهری نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا آرامش و همدلی را زیربنای مدیریت صحیح شهری دانست و گفت: معضلات و مشکلاتی که پیش روی شهروندان و حتی ما مجموعه شورا و شهرداری است جز در سایه تفاهم و همدلی و در بستر تعامل و مشورت حل نمی شوند، بنابراین اقدامات خودمحورانه و تک محورانه مانعی در روند ارائه مطلوب خدمات به شهروندان خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مسئولیت یک امانت در نزد ما است که در راستای عمل نمودن به آن باید مکمل همدیگر باشیم چرا که مردم اعمال ما را به عنوان نمایندگان خود رصد و قضاوت می کنند.

 سال دوم شورای چهارم سال پربارتری خواهد بود
نائب رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در ادامه این نشست گفت: یکی از ایراداتی که متخصصان و کارشناسان امور شورا و شهرداری در سال اول شورای چهارم به رویکرد ما داشتند علنی بودن جلسات بود به طوری که تعداد جلسات غیر علنی ما بسیار کم بود.

ناجی سواری افزود: با غیرعلنی شدن جلسات مشکلات به طور تخصصی تر بررسی می شود، همچنین جلسات هیات رییسه در سال اول با روسای کمیسیون ها و مسئولین شهرداری بسیار کم بود که در سال دوم افزایش می یابد تا با برطرف نمودن ضعف های گذشته، شورا تقویت شود.

وی تصریح کرد: به جز چند نفر از اعضای شورا، سایر اعضا در این امور متخصص نبودیم اما با گذشت سال اول و بر حسب تجاربی که کسب شد در سال دوم به طور محکم تر به اداره امور خواهیم پرداخت.

  جلسات منسجم با شهردار مانع اظهار نظرات بی اطلاعانه است
غلامرضا سبزعلی در نشست هیات رییسه شورا با شهردار و معاونان وی گفت: چنانچه تدبیری اتخاذ شود تا هر هفته یک بار با شهردار نشستی برگزار شود اطلاع اعضا از روند پیشرفت پروژه ها و فعالیت ها در سطح شهر بیشتر شده و مانع اظهار نظرات بی اطلاعانه ما می شود.

وی خطاب به سید خلف موسوی شهردار اهواز، خواستار شد: لیست پروژه ها و اقدامات و قراردادها و مشارکت ها و سایر فعالیت های شهرداری را با تفکیک برنامه زمان بندی و بودجه اختصاص داده شده به اعضای شورا ارائه دهید تا اشراف بیشتری به فرصت ها و تهدیدها پیدا کنیم.

سبزعلی انتصاب مدیرکل حراست شهرداری اهواز را تبریک گفت و افزود: انتخاب آقای دهدشتی انتخابی سنجیده بود و از ایشان می خواهم جو حراستی، امنیتی شهرداری اهواز را به گونه ای تغییر دهد تا در عین مراقبت و محافظت از حقوق سازمان و کارکنان و جلوگیری از هرگونه تخلف یا لغزشی، کارکنان آرامش خاطر و امنیت داشته باشند و حس زیر ذره بین قرار داشتن به آنها دست ندهد، وظیفه حراست شهرداری وظیفه خطیری است اما مجموعه شورا با تمام توان از آقای دهدشتی حمایت خواهد نمود.

شهردار اهواز: 440 نفر از آمار کارکنان شهرداری کاسته شد
سید خلف موسوی در این نشست بیان کرد: مانند سال اول شورای چهارم شهر اهواز،باز هم از مجموعه شورا بابت اینکه بنده را امین خود قرار دادند تشکر می کنم و تعهد حفاظت از امانتی که به من سپرده شده است با تمام توان خواهم بود.

وی تکلیف خود را سنگین دانست و گفت: توسعه عمران و خدمات به شهروندان اهواز از تکالیف بنده و سازمان متبوع بنده است و همگی نیک می دانیم تمامی اموال و امکانات تحت اختیار مجموعه شهرداری متعلق به مردم است، شاید بتوان در این دنیا کم کاری نمود و از زیر بار وظایف شانه خالی نمود اما قاضی اصلی خدا خواهد بود.

شهردار اهواز از کاهش آمار کارکنان شهرداری خبر داد و عنوان کرد: 440 نفر از نیروهای شاغل در شهرداری کاسته شدند به طوری که 6 نفر بازخرید، 19 نفر بازنشسته، 415 نفر در قالب مزایای سخت و زیان آور بازنشسته شدند تا به یکی از اهداف مدیریتی خود که لاغر و چابک سازی سیستم است تا حدودی دست یابیم و طی مدتی که از انتصاب بنده گذشته است نیروی ورودی به مجموعه شهرداری نداشته ایم. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment جناب شهردار چرا در افتتاح کشتارگاه صنعتی دام اینقدر تعلل میکنید وضعیت کشتارگاه فعلی در شان مردم اهواز نیست.
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment جناب شهردار چرا در افتتاح کشتارگاه صنعتی دام اینقدر تعلل میکنید وضعیت کشتارگاه فعلی در شان مردم اهواز نیست؟ !
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار