شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
استاندار کرمان بحران آب را مهم ترین مشکل کرمان دانست و گفت: در مذاکراتی که با وزیر نیرو داشتیم مقرر شد طرح انتقال آب از بهشت آباد به کرمان در بودجه ۹۴ دیده شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران به شرکت در سمینار استانداران اشاره کرد و گفت: این سمینار با حضور وزیر کشور و معاون پارلمانی رئیس جمهور در تهران برگزار شد و استانداران به تشریح وضعیت مناطق خود پرداختند.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۴ و برنامه ششم توسعه در حال تدوین است، افزود: برای برنامه ریزی بهتر طی دو هفته آینده جلساتی با حضور وزرا و نمایندگان استان کرمان برگزار می شود.

رزم حسینی تصریح کرد: در این جلسات شرایط استان کرمان در زمینه های بحران آب، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمان کم آبی را مهم ترین مشکل کرمان دانست و افزود: طرح انتقال آب حوزه به حوزه یکی از طرح هایی که برای رفع این مشکل مطرح بوده و ما نیز به جد پی گیر اجرای آن هستیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: در جلسه ای که با حضور وزیر نیرو برگزار شد در خصوص طرح انتقال آب از بهشت آباد به استان کرمان نکاتی گفته شد و قرار شد طرح گفته شده در بودجه ۹۴ دیده شود.

وی به اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه درمان و بهداشت اشاره کرد و اذعان داشت: طرح تحول سلامت در کرمان همراه با سایر نقاط کشور در حال اجراست که گزارشی در این خصوص به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه شد.

رزم حسینی همچنین بر لزوم تقویت بخش خصوصی در حوزه درمان تاکید کرد و گفت: در جلسه ای با حضور وزیر بهداشت نکاتی در این خصوص مطرح و بررسی شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه مناطق استان کرمان باید از امکانات درمانی و بهداشتی مناسب برخوردار باشند، افزود: سه بیمارستان در شهرستان های کهنوج، ارزوئیه و قلعه گنج آماده بهره برداری است که گامی مهم در راستای خدمت رسانی به مردم این مناطق به شمار می رود.

وی از قول مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تامین نیرو برای بیمارستان های گفته شده خبر داد و بیان داشت: بخش خصوصی باید در زمینه ساخت بیمارستان به ویژه در نقاط محروم ورد پیدا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار