اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آغاز طرح امداد زمستانه در استان، گفت: به منظور پوشش امدادی مناسب، 8 پایگاه سیار و ثابت امداد و نجات جدید در نقاط مختلف استان راه‌اندازی شده است.
 
صادق سلامت اظهار کرد: علاوه بر 15 پایگاه همیشگی امداد و نجات جاده‌ای، کوهستانی و هوایی، پایگاه‌های جدیدی در طرح امداد زمستانه در سراسر استان دایر شده است که 2 پایگاه سراک و دهدز در شهرستان ایذه، پایگاه تاراز در اندیکا، پایگاه خیرآباد در بهبهان، یک پایگاه امداد و نجات در جاده باغملک، یک پایگاه در دوراهی مسجدسلیمان و پایگاه امداد و نجات حسینیه در شهرستان اندیمشک از جمله این پایگاه‌ها هستند.
 
وی ادامه داد: همچنین با توجه به این‌که جاده سوسنگرد – دهلاویه در دست تعمیر است و عبور و مرور راهیان نور از آن مسیر انجام می‌شود، یک پایگاه امداد و نجات در این مسیر دایر شده است.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اسکان در راه‌ماندگان یکی از اقدامات بسیار مهم جمعیت هلال احمر است که در مواقعی چون بارش برف، بارندگی شدید، کولاک، مه‌گرفتگی یا خرابی جاده‌ها، با برپایی اردوگاه‌های اسکان موقت به افراد در راه‌مانده خدمت‌رسانی می‌کند.
 
سلامت افزود: علاوه بر امداگران و نجاتگران حاضر در پایگاه‌های امدادی، چنانچه حادثه‌ای رخ دهد که نیاز به اعزام تیم‌های بیشتری باشد؛ 40 تیم واکنش سریع در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز به سرعت به منطقه مورد نظر اعرام شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار