اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
هرچند صورت نورانی اما درعین حال موی سپید و محاسن سفید او حکایت از سختی روزگاری داشت اما اینکه چه درخواستی از استاندار داشت متوجه نشدم . درهرحال آقای مقتدایی فرماندارشوش را مسوول پیگیری و حل درخواست این پدرپیرکرد.
سرگرم راهنمایی خبرنگاران محلی و اعزامی اهواز برای حضوردرنشست خبری عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان , نماینده مردم  شهرستان شوش درمجلس شورای اسلامی و فرمانداراین شهربودم که اصرارپیرمرد سالخورده برای حضوردرسالن , که می گفت با پسرم کاردارم, قفلی برزبانم انداخت که نمی توانستم به او نه بگویم ....

 او به من گفت با پسرم کاردارم ! درابتدا فکرکردم که همراه فرزند خبرنگارش است . با اینکه  صندلی برای نشستن بقیه خبرنگارا ن نبود  اما به احترام صندلی را برای نشستن این پدر گرامی خالی کردم . تاپایان نشست مطبوعاتی دکتر  مقتدایی که دریکی از سالن های فرمانداری شوش برگزارشد , باحوصله نشست و به سخنان آقایان گوش داد.

 با پایان این نشست ازجا برخاست وبه سمت دکتر مقتدایی رفت وگفت پسرم عرضی دارم .... مقتدایی دستان نحیف این پدر را به گرمی فشرد ومثل فرزند درآن شلوغی سالن ، سرش را خم تا حرف های این پدر خوزستانی را گوش بگیرد.

هرچند صورت نورانی اما درعین حال موی سپید و محاسن سفید او حکایت از سختی روزگاری داشت اما اینکه چه درخواستی از استاندار داشت متوجه نشدم . درهرحال  آقای مقتدایی  فرماندارشوش را مسوول پیگیری و حل درخواست این پدرپیرکرد.

آن لحظه بود که متوجه شدم که منظوراین پدر که می گفت  با پسرم کاردارم .... کی  بود؟!
براستی چرا پدران ؛  عبدالحسن را  فرزند خود و جوانان  خوزستانی  مقتدایی را پدرخوزستان می خوانند  ؟

 پیران که گرم و سرد روزگار را چشیده و مسوولان مختلف دولتی را درخوزستان تجربه کرده اند اینک ,  نیک دریافته اند که  عبدالحسن فرزند این آب و خاک  است . او خود زجرکشیده و بچه محل کوچه پس کوچه های آبادان است ,  بیشتراز هرکس دیگری غمخوارجوانان بیکارخوزستانی  و نگران سفره های خالی از نانی است که درهمسایگی ما , زندگی مشقت باری دارند.

او و مجموعه مدیران همراهش آستین ها را بالا زده اند تا با اجرای طرح های نوین اقتصادی ازجمله , راه اندازی بندرشادگان و درآینده بندرهندیجان , ساماندهی پایانه های مرزی چزابه و شلمچه  , تاسیس شهرک های کشاورزی , دامپروری و شیلاتی , و نیزتدوین طرح های متعدد گردشگری , کسب و کار جوانان به ویژه درمناطق مرزی را رونق ببخشند و رفاه اقتصادی و نشاط و شادی را برای خانواده ها به ارمغان آورند.

مقتدایی  روزگذشته درنشست شورای اداری و مردم شهرستان شوش , درحضور مردم ازآنان و نبخگان اقتصادی و سیاسی استان خوزستان برای توسعه  این استان  کمک طلبید.

 او گفت :  همه همت کنند و غیرت بخرج دهند تا استانی آباد و سرافراز همانند دوران دفاع مقدس داشته باشیم .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۳
comment
comment
محمد از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment رفیقشی!!!!
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment بابا تو دیگه کی هستی عبدالله نژاد....ایول ...
comment
شهروند
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
comment
0
0
comment من نمیدونم آخرش عبدالحسین مقتدایی هست یا عبدالحسن مقتدایی ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار