اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در ادامه افزود: «اداره‌کل فرودگاه‌های استان خوزستان آمادگی دارد در جهت توسعه استان خوزستان و با تعامل اداره‌کل گردشگری استان خوزستان مکانی را در ترمینال فرودگاه در اختیار سازمان گردشگری قرار دهد.»
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: «فرودگاه اهواز باید به فرودگاهی با جذابیت‌های بالا در زمینه گردشگری در کشور و منطقه تبدیل شود.»
 
«محمد سعید شرفی»، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در نشستی مشترک با «افشین حیدری»، مدیرکل گردشگری این استان در رابطه با نقش فرودگاه اهواز در حوزه گردشگری به بحث و گفتگو پرداختند.
 
در این جلسه حیدری مدیرکل گردشگری استان گفت: فرودگاه اهواز باید به جایگاهی تبدیل شود تا بتواند این استان را به مسافرانی که از کشورهای همسایه و استان‌های همجوار وارد شهر اهواز می‌شوند٬ معرفی کند.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان نیز در ادامه افزود: «اداره‌کل فرودگاه‌های استان خوزستان آمادگی دارد در جهت توسعه استان خوزستان و با تعامل اداره‌کل گردشگری استان خوزستان مکانی را در ترمینال فرودگاه در اختیار سازمان گردشگری قرار دهد.»
 
شرفی افزود: «به جهت رفاه حال مردم استان خوزستان مذاکراتی را با شرکت‌های هواپیمایی انجام شده که امیدواریم در آینده‌یی نزدیک پرواز اهواز - نجف اشرف - اهواز را برقرار شود.»
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
0
4
comment با ابراز خوشحالی از طرح های توسعه و رونق استان خوزستان در صنعت گردشگری همچنین فرودگاه بین المللی اهواز لطفا مسولین محترم ذی ربط با توجه به اهمیت مبادی ورودی و خروجی مسافرین در سالن های ترمینال فرودگاه اقدام اساسی و عاجل نسبت به سرویس های بهداشتی سالن خروجی پروازهای داخلی که زیبنده و در شان مسافرین ایرانی و خارجی نمی باشد اهتمام ورزند. با تشکر
comment
اسماعيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
1
1
comment با سلام و تشكر از سايت شوشان.
فرودگاه اهواز با اين سرويس دهي نامناسب به مسافرين و عدم تكريم ارباب رجوع و وضعيت نامناسب سرويسهاي بهداشتي و وضعيت نامناسب تر تاكسيراني فكر نكنم حالا حالاها در توسعه صنعت گردشگري خوزستان عزيز جايگاهي داشته باشد.
comment
meysam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
0
2
comment والله با اين وضعيت فرودگاه داري و عدم سرويس دهي مناسب به مسافران و نبودن حداقل امكانات از جمله وضعيت نامناسب سرويس بهداشتي فكر نميكنم كه فرودگاه اهواز بتونه در زمينه گردشگري كاري بكنه.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment خوزستانی ها پرچم ها بالا .
سلام شب بخیر
در تمام خاورمیانه و کشورهای عربی و ایران عزیز . تنها خوزستان مهربان است که بیشترین فرودگاه ها را در سیطره یک استان دارا میباشد . بشمار :
آبادان . مسجدسلیمان . اهواز . آغاجاری . بندرماهشهر. دزفول . بهبهان . گوره . گچساران زیر مجموعه حوزه های نفتی مناطق جنوب .
اینها همه بر پایه حضور با میمنت هواپیمایی نفت در استان بوده است با دارا بودن باند پروازی و فرودگاه و آشیانه های تعمیراتی مجهز و مستقل در فرودکاه آبادان عزیز .
قدر دان نعمت های خوذمان باشید .
استان را بهمراه استاندار محبوب وشجاع . فرزند خوزستان دکتر مقتدایی سربلند و پرآوازه کنیم .
خوزستانی ها ... پرچم ها بالا ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار