اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش ۲ برابری یارانه‌ افراد با حقوق کمتر از ۱.۵ میلیون تومان در بودجه ۹۴ خبر داد.
 خبرگزاری فارس: پیشنهاد نمایندگان برای افزایش ۲ برابری یارانه‌ افراد با حقوق کمتر از ۱.۵ میلیون تومان
عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ از پیشنهاد جمعی از نمایندگان برای افزایش یارانه قشرهای آسیب‌پذیر در بودجه سال 1394 خبر داد.

وی بر لزوم حذف یارانه ثروتمندان تأکید کرد و گفت‌: ما بر حذف یارانه ثروتمندان تأکید داریم اما حال که دولت یارانه این بخش را حذف نکرده و به آسیب‌پذیران اختصاص نمی‌دهد پیشنهاد دادیم که یارانه اقشار آسیب‌پذیر 2 برابر شود.

یوسفیان‌ملا با طرح این پرسش که آیا محرومین می‌توانند با یارانه 45 هزار تومانی آب، برق و حتی بنزین خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: این مبلغ فقط پول یک باک بنزین است، بهمین دلیل باید فکری برای آن کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این پیشنهاد افزایش یارانه کارگران، کشاورزان، فرهنگیان و در کل تمامی کسانی که کمتر از یک و نیم میلیون تومان حقوق در ماه دریافت می‌کنند مطرح شده،‌ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده تا دولت با انجام اقدامات کارشناسی بتواند وضعیت حقوقی را در کل کشور سنجیده و به میزان وضعیت هر منطقه یارانه را افزایش دهد اما در حالت کلی افزایش 2 برابری یارانه پیشنهاد شده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اسماعیل
|
United Kingdom
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
comment
0
1
comment باسلام خدمت همه مسئولین و عزیزان ، معلوم نیست چگونه این عزیزان می توانند تشخیص دهن چه کسانی درآمد کمتر از 1.5 میلیمون در ماه دارند ، تا آنجایی که بخاطر دارم بعداز ثبت نام خانوارها برخی مسئولین اعلام کردند بیش از 70 درصد ثبت نام کنندگان درآمد خود را زیر 600 هزارتومان اعلام کردند که بنظر خیلی غیر واقعی بود ، لذا بنظر بنده چنانچه دولت طرحی برای افزایش یارانه خانواده های کم در آمد دارد بایستی در هر استان و شهر و شهرستان و .. کمیته هایی از اشخاص مورد اعتماد دولت و عادل تشکیل شود تا مستحقین واقعی را شناسایی کنند ، بنده حتی مستحقینی را می شناسم که با داشتن چند سر عائته محتاج نان شبهستند وهیچ در آمدی ندارند ه برسد به درآمد زیر 1.5 میلیون تومان که برای این خانواده ها خیلی پول محسوب می شود ، لذا از دولتمردان استدعای بذل توجه به موضوع و دقت نظر جهت اجرا را دارم . انشال... .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار