اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
شهردار اهواز خبر داد:
موسوی افزود: این زیرگذر در میدان خلیج فارس یکی از مقاطع حادثه خیز بوده که قطعا تاثیر بسیار مهمی در حل مشکلات ترافیکی منطقه خواهد داشت و با اعتباری حدود 65 میلیارد ریال در مدت زمان کم و قابل قبول به پایان رسید.
 سید خلف موسوی شهردار اهواز از پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس بازدید نمود.

شهردار اهواز گفت: همانطور که قول داده بودیم به وعده خود عمل کردیم و اولین زیرگذر در شهر اهواز بنام خلیج فارس آماده افتتاح می باشد

وی افزود: این زیرگذر در میدان خلیج فارس یکی از مقاطع حادثه خیز بوده که قطعا تاثیر بسیار مهمی در حل مشکلات ترافیکی منطقه خواهد داشت و با اعتباری حدود 65 میلیارد ریال در مدت زمان کم و قابل قبول به پایان رسید.

سید خلف موسوی با بیان این مطلب که مشکلات زیرگذر شریعتی  حل گردیده اظهار داشت: توافقات خوبی با ساکنین حوالی این پروژه حاصل گردیده که به یاری خداوند تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی گفت: با توجه به اتمام پروژه زیرگذر خلیج فارس،مراحل قیر پاشی،آسفالت و اصلاح هندسی مسیر فوق به منظور ارتقاء ایمنی مسیر،کاهش تصادفات و رفاه حال شهروندان انجام شد.

ایشان همچنین در خصوص پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید بندر (چهار شیر) عنوان کرد: این میدان ثبت ملی است که در جلسه ای با مدیرکل میراث فرهنگی نقطه نظرات آنها را لحاظ کردیم که هویت میدان را حفظ نماییم و این تقاطع در سه طبقه انجام می شود که زیباترین تقاطع در کل استان می باشد و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

موسوی با ذکر این نکته که اجرای این طرح علاوه بر تسهیل در عبور و مرور شهروندان  در مسیر بلوار پاسداران، بهبود شبكه معابر شهري را نیز  بدنبال خواهد داشت افزود: این پروژه در بلوار پاسداران بعد از میدان خلیج فارس (دروازه) در محدوده شهرداری منطقه هفت و با توجه به بروز حوادث ناگوار رانندگی در این مسیر ، کاهش بار ترافیکی ، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای اجرا شد .

ایشان طول مسیر این پروژه را 350متر و عرض آن را 8 متر عنوان کرد و اظهار داشت: عملیات نصب520 شمع،700 تن میلگرد، 32000مترمکعب خاکریزی و خاکبرداری، 1500متر مکعب بتن ریزی انجام شده و آسفالت این پروژه نیز در مساحتی  بالغ بر 35000متر مربع در حال انجام است.

سید خلف موسوی هدف شهرداری اهواز از احداث این زیر گذر را رفع مشکلات حاصله از ترافیک روز افزون در ساعات پر تردد و همچنين حفظ امنيت تردد شهروندان عنوان و تصریح کرد: این زیر گذر پس از بررسي هاي تخصصي و فني و اتخاذ دستورات لازم مبني بر تامين اعتبار ايجاد زيرگذر مذکور با اعتبار اولیه 40 میلیارد ریال در برنامه کاری شهرداری اهواز قرار گرفت.


شهردار اهواز در خصوص افتتاح پل سوم اظهار داشت: همزمان با افتتاح پل سوم در دهه مبارک فجر و با هماهنگی و پشتیبانی دکتر مقتدایی استاندار خوزستان در طرحهای سیاحتی، تفریحی و گردشگری سه ایستگاه قایق سواری و گردشگری بر روی رودخانه کارون آماده بهره برداری خواهد شد و امسال با کارهای عمرانی ویژه ای به استقبال نوروز می رویم و برای مردم حرف برای گفتن داریم.

وی همچنین در خصوص ساحل سازی رودخانه کارون افزود: این پروژه را سازمان عمران کارون انجام می دهد که اگر حمایتهای جدی استاندار محترم خوزستان نبود واقعا پیشرفتی در این طرحها صورت نمی گرفت.

موسوی در پایان یادآور شد: طراحی و مطالعه یک پل قوسی عابر پیاده بر روی رودخانه کارون به اتمام رسیده که با تامین اعتبار در متمم بودجه شاهد شروع این پروژه خواهیم بود. 





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
comment
3
5
comment خداقوت سید..
ایشالا با تدبیر و مدیریت شما به دور از حواشی موجود، چهره ی اهواز تغییر کنه...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
comment
0
1
comment دست شما درد نكنه جناب اقاي شهردار خواهشمندم در رابطه با ساماندهي منازلي كه در سطح شهر در محله هاي مسكوني تخريب شده ولي تاكنون اقدام به ساخت مجدد نكردند و اين امر باعث دفع و جمع اوري زباله و نا امني در انجا شده دستورات سريع صادر فرمائيد .( ادرس يكي از اين موارد . كيانپارس] 15 غربي فاز سوم پلاك 61 مدت 6 ماه است تخريب شده و با مركز 137 و شهرداري ناحيه تماس گرفته شده ولي هيچ اقدامي بعمل نيامده)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار