اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
رییس بیمارستان آیت ا... علامه شیخ کرمی اهواز اظهار کرد: بخش تخصصی مراقبت های ویژه قلب و عروق (CCU) این بیمارستان توسعه، و بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) نیز به بهره برداری رسید.

دکتر 'محمد رضا دشت بزرگ' پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این دو بخش به خبرنگار ایرنا گفت: بخش مراقبت های ویژه قلب و عروق این بیمارستان از 10 تخت به 20 تخت افزایش یافت و هم اکنون با تمام امکانات روز در حال فعالیت است.

وی افزود: برای توسعه این بخش پنج میلیارد ریال از محل منابع کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است.

دشت بزرگ ادامه داد: بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) این بیمارستان نیز امروز فعالیت خود را آغاز کرد، که بهره برداری رسمی از آن 
با 33تخت، اوایل بهمن آینده خواهد بود.

رییس بیمارستان آیت ا... کرمی اهواز گفت:با توجه به زایشگاه فعال این بیمارستان با ظرفیت انجام 300 زایمان در ماه، و تولد نوزادان نارس، بخش مراقبت های ویژه نوزادان بهره برداری شد.

وی گفت: برای ایجاد بخش مراقبت های ویژه نوزادان 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در اسفند پارسال با پنج میلیارد ریال، بخش اورژانس بیمارستان از 150 متر مربع فضا به 500 متر توسعه یافت.

وی اظهار کرد: همچنین ICU2 بیمارستان به ظرفیت 10 تخت با اعتبار 12میلیارد ریال در اواخر امسال راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان آیت ا... علامه شیخ کرمی اهواز وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 85 تاسیس شد و با توجه به افزایش حجم مراجعان و کمبود تخت و فضای رسیدگی به بیماران، اقدامات توسعه ای و راه اندازی بخش های جدید در بیمارستان انجام شد.

دشت بزرگ گفت: این بیمارستان علاوه بر ارایه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)به رایگان، سایر بیمه های ایرانیان، روستایی و خدمات درمانی را نیز با پرداخت 10 درصد تعرفه دولتی پذیرش می کند.

وی افزود: هم اکنون این بیمارستان با 185 تخت به بیماران خدمات ارایه می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار