اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
معاون هواشناسی خوزستان:
 معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون، در شهرستان اهواز نسبت به مدت مشابه پارسال 47 درصد کاهش یافت.

علیرضا غلامپور   اظهارکرد:از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون - ابتدای مهر-،میزان بارندگی در شهرستان اهواز 58.4 میلیمتر گزارش شده که این رقم در مدت مشابه پارسال 91.7 میلیمتر بود.

وی همچنین با اشاره به میزان بارندگی در شهرهای شمالی و شرقی خوزستان در 48 ساعت گذشته بیان داشت: در مسجد سلیمان 4.1، بهبهان 2.5، دهدز 1.1، لالی 1.6 و ایذه 3.5 میلیمتر باران در این مدت گزارش شد.

وی افزود: در 48 ساعت گذشته در ارتفاعات مسجد سلیمان و دهدز و لالی بارش برف گزارش شده است.

غلامپور با اشاره به وضعیت هواشناسی در 24 ساعت آینده در خوزستان گفت:با نفوذ جبهه ناپایدار به خوزستان انتظار بارش پراکنده به ویژه در شهرهای شرقی این استان وجود دارد و تا اواسط هفته جاری نیز ریزش هوای سرد در خوزستان حاکم است.

وی پیش بینی کرد: دمای هوای برخی از شهرستان های خوزستان در اواسط هفته آینده به زیر صفر نیز برسد.

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان بیان داشت: در24 ساعت آینده آسمان این استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود و در ارتفاعات شهرستان های شمالی خوزستان ریزش برف پیش بینی شده است.

وی گفت: هم اکنون بیشترین دما از شهرستان آبادان و امیدیه با 16 درجه، و دهدز با منفی یک درجه گزارش شده، و دمای اهواز نیز در بیشترین درجه 14 و در کمترین درجه سه خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار