اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
طی این چند روز ، اتفاقات تلخی در اهواز رقم خورده است. پس از درگیری مسلحانه در شلنگ آباد ، اینبار یکی از ماموران شهرداری اهواز حین انجام وظیفه به ضرب گلوله کشته می شود. بر اساس شنیده ها ، این مامور شهرداری که راننده لودر اجرائیات بوده در حین تخریب اماکن غیرقانونی در منطقه شش ، مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و در دم کشته می شود. 
خبرها حاکی از آن است که خانواده مقتول ، شهرداری را مسئول کشته شدن فرزندشان می دانند و به همین دلیل به شهرداری منطقه شش رفته و خواستار پاسخگویی مسئولین شدند. همچنین اخبار دیگر حاکی از آن است که به دنبال وقوع این حادثه ، جمعی از کارگران اجرائیات مناطق شهرداری اهواز با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی اهواز خواهان توجه مسئولان به مطالبات خود شدند. طبق گفته آنان ، هیچ مسئولی در شهرداری این باور و یقین را ندارد که کارگران اجرائیات با چه خطراتی در کارشان مواجه  هستند.  
چندی پیش شهردار اهواز با تاکید بر کار مهم اجرائیات شهرداری از راه اندازی یک کلانتری مخصوص شهرداری اهواز سخن گفته بود. وی این را هم گفته بود که کار نیروهای اجرائیات شهرداری کلانشهر اهواز کاری حاکمیتی برای خدمت به شهر و شهروندان است و اگر با پدیده های غیرقانونی برخورد نشود اثر این اقدامات غیرقانونی ادامه خواهد یافت و موجب عدم توسعه و پیشرفت شهر و نظم شهری می‌شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
comment
0
5
comment باید با جدیت با این موضوع برخورد شود تا کسی جرات نکند به مامور دولت اهانت کند
comment
اقبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
1
1
comment خبرگزاری محترم اولا اجرائیات اهواز توسط بخش خصوصی اداره می شود و ثانیا هرگونه قلع و قمع و تخریب ساخت و سازها غیر مجاز باید با مجوز دادستانی انجام بگیرد ولی در این مورد اجرائیات هیچ گونه مجوزی از شهرداری و دادستانی نداشت و تخریب خود سر انجام شده است
comment
اقبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
0
1
comment جهت اطلاع
ساخت و سازها در حاشیه شهر بدلیل اینکه قبلا هالی آنها کشاورزی انجام می دادند و سندهای کشاورزی دارند اقدام بفروش زمینهای خود در غالب قطعات 200 متری و بیشتر نمودند و با توجه به اینکه کاربری زمینها کشاورزی می باشد و مسکونی نیست شهردارذی مجوز نمی دهد اما از یک سمت ادارات و ارگانها نظیر بیمارستان آپادانا این زمینهای کشاورزی که مالک دارند را تصرف می نمایند و سندی که در دست دارند تنعا یک بخش کوچکی از بیمارستان را شامل می شود و بقیه بصورت تصرف عدوانی است لذا شهرداری باید نسبنت به تغییر کاربری زمینها از کشاورزی به مسکونی بدهد و ثانیا کلیه حق و حقوق خود را از مردم بگیرد چون این زمینها متعلق به خود مردم است و سند مشاع باغات شاه دارند لذا امردم ساخت و سازها در این زمینها را حق طبیعی خود می دانند
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment چـــــــرا ؟ انصافاً چرا فقط خوزستان اینطوری هست
برای مسئولین وااسفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار