شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان
عیدی وندی بیان کرد: با توجه به این مساله از سال 86 تاکنون با کارخانه سیمان مسجدسلیمان به منظور احداث کنارگذر پل سی مایلی مکاتبات بسیاری صورت گرفته اما هنوز اقدامی برای ساخت کنارگذر انجام نداده اند.
رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان گفت: پل قدیمی سی مایلی مسجد سلیمان به دلیل تردد خودروها و ماشین آلات سنگین کارخانه سیمان مسجد سلیمان در معرض تهدید جدی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدی وندی اظهار داشت: این پل یکصد سال قدمت دارد که تردد مضاعف و بار سنگین و فوق سنگین ماشین آلات کارخانه سیمان گل گیر به مخاطره افتاده است.

وی با بیان این که میزان باربری از تحمل پل خارج است بیان کرد: با توجه به این مساله از سال 86 تاکنون با کارخانه سیمان مسجد سلیمان به منظور احداث کنارگذر پل سی مایلی مکاتبات بسیاری صورت گرفته اما هنوز اقدامی برای ساخت کنارگذر انجام نداده اند.

عیدی وندی گفت: به همین خاطر راه و شهرسازی مسجد سلیمان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان کار ساخت کنارگذر را از چند روز گذشته و با استفاده از منابع داخلی و تجهیزات موجود به طول 150متر آغاز کرده که بزودی به اتمام می رسد.

وی افزود: پس از احداث کنارگذر عملیات تعمیر پل آغاز می شود و مسیر تردد از روی پل بسته خواهد بود.

پل قدیمی سی مایلی در محور مسجد سلیمان – هفتکل و در 40کیلومتری این محور قرار دارد.
رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان در عین حال گفت: پل جدید سی مایلی هم به طول یکصد متر اینک در مرحله مناقصه قرار دارد و ساخت آن یک سال به طول خواهد انجامید.
عیدی وندی اعتبار احداث کنارگذر، تعمیر پل قدیمی و ساخت پل جدید سی مایلی مسجد سلیمان را 25میلیارد ریال اعلام کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
comment
0
0
comment سی میلی روستای بنیان گذار شاهنامه خوانی در ایران
comment
اسیوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
comment
0
0
comment پل سی مایلی در حوزه اداره راه و شهرسازی شهرستان هفتکل قرار دارد اما برخی از مسولان شهرستان هفتکل توجهی به جاده هفتکل به مسجد سلیمان ندارد و تمام توجه خود را به جاده هفتکل با باغملک و رامهرمز گذاشته اندنتیجه آن این میشود که اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان در صدد بازسازی این جاده بر آید اخیر هم اداره و شهرسازی مسجدسلیمان 13 کلیومتر از این جاده را آسفالت کرد که از این 13 کلیومتر بیشتر در حوزه هفتکل است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار