شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

دوره آموزش امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان مهدهای کودک کانون غنچه‌های هلال در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، سید فتح اله هاشم نژاد گفت: با توجه به بروز حوادث، بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه 10 کشور حادثه‌خیز جهان و لزوم توجه جدی و زیربنایی به آموزش‌های بشردوستانه، امدادی و اقدامات پیشگیرانه از آسیب‌ها ضروری به نظر می رسد.
رییس جمعیت هلال احمر اهواز با اشاره به تلفات ناشی از حوادث به خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان که بیشترین قربانیان حوادث به شمار می‌آیند، اظهار کرد: مرکز امور جوانان اقدام به برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک استان کرد که در این دوره آموزشی بیش از 100 نفر در قالب 24 مهد کودک شرکت کردند.

وی افزود: این دوره به منظور آموزش و ارتقای آگاهی عمومی و آموزش همگانی مدیران و مربیان در زمینه فعالیت‌‌های امدادی و عام‌المنفعه برگزار شد.

هاشم نژاد تصریح کرد: با برگزاری این دوره، نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی، نیکوکاری، خدمات بشردوستانه و فعالیت‌های امدادی توسط مربیان مهدها برای کودکان چهار تا 6 سال انجام خواهد شد و در همین راستا بیش از هزار و 400 کودک در سراسر اهواز این آموزش‌‌ها را فرا خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به مدیران و مربیان مهدهای کودک گواهینامه معتبر اعطا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار