اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
پایگاه خبری تحلیلی مرکزی نیوزدر یکی از مطالب خبری خود تامین حقابه تالاب میقان را راهکار جلوگیری از تکرار داستان خوزستان در اراک دانسته است.

در این مطلب به نقل از « محمدرضا خالقی اردهالی» عضو کارگروه میقان آمده است: مشارکت دستگاه های مرتبط ضامن اجرای پایدار طرح مدیریت جامع زیست بومی تالاب میقان است.

این پایگاه خبری می افزاید: اتفاقاتی که در جنوب کشور در بحث گردوغبار و ریزگردها رخ داد زنگ خطری برای هوشیاری نسبت به وضعیت همه تالاب های کشور است و در صورتی که حقابه تالاب میقان رعایت نشود، ممکن است در ابعاد کوچک تری چنین شرایطی برای شهر اراک ایجاد شود.

پایگاه خبری آورده است: سالانه حدود 31 میلیون مترمکعب حقابه باید به تالاب میقان اختصاص یابد تا سطح آن مرطوب باشد، در غیر این صورت شرایطی مانند خوزستان در اراک رخ خواهد داد با این تفاوت که تالاب میقان تالابی نمکی و سولفات سدیمی است و فاصله بسیار کمی با شهر اراک دارد.

افتتاح بخش آزمایشگاه فناوری نانو در استان مرکزی، محلات آماده عرضه 217 میلیون گل نوروزی به بازارهای کشوراست، دانشگاه علوم پزشکی ساوه از استان مرکزی مستقل شد، اعزام 10 گروه بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت به شهرستان های استان مرکزی و اراک با نقشینه های رنگ و نگار شهری جان دوباره گرفت از دیگر عنوان های خبری پایگاه خبری تحلیلی مرکزی نیوز است.



***پایگاه خبری تحلیلی خبر مرکزی

« کنسرت بابک جهانبخش در اراک برگزار می شود » یکی از عنوان های خبری پایگاه خبری تحلیلی خبر مرکزی است.

در این پایگاه خبری آمده است: کنسرت این خواننده هفتم اسفندماه در مجتمع ستارگان اراک با حضور علاقمندان برگزارمی شود.

پایگاه افزوده است: اغلب آهنگ هایی که توسط این خواننده اجرا خواهد شد، از آخرین آلبومش 'مدار بی قراری' خواهد بود.

استاندار مرکزی منصوب نشده و همه اسامی گمانه زنی است و انتخاب زمانی قمی به سمت استاندار مرکزی صحت ندارد از دیگر عنوان های خبری پایگاه خبری تحلیلی خبر مرکزی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار