اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
نشست اعضای شورای شهراهواز با استاندارخوزستان
مقتدایی درپاسخ به درخواست برخی ازاعضای شورای شهراهواز درخصوص احداث پل نهم و کمربند سبز اهواز گفت : تامین 7/5میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل نهم اهواز جزو تعهدات ماست و تامین می شود. طرح کمربند سبز اهواز هم درقالب مصوبات اخیردولت که 14 مصوبه داشته و اعتبارجداگانه ای می دهد , ادامه می یابد.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان سه شنبه شب درجمع دیدار صمیمی  اعضای شورای اسلامی شهراهواز, شهردار و معاونین وی درسالن جلسات این شورا برگزارشد , طی سخنانی همه آنان را برای ارایه خدمات  مطلوب شهری و اجرای هماهنگ طرح های عمران شهری دعوت به همکاری کرد.

 استاندارخوزستان احداث بازارمدرن ماهی فروشان درشهراهواز  را به شورای شهراهواز هدیه کرد و گفت : این طرح که پروژه کلانی است سال آینده عملیاتی می شود.

مقتدایی درپاسخ به درخواست برخی ازاعضای شورای شهراهواز درخصوص احداث پل نهم و کمربند سبز اهواز گفت : تامین 7/5میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل نهم اهواز جزو تعهدات ماست و تامین می شود. طرح کمربند سبز اهواز هم درقالب مصوبات اخیردولت که 14 مصوبه داشته و اعتبارجداگانه ای می دهد , ادامه می یابد. منتظرابلاغ مصوبه هستیم .

نماینده عالی دولت دراستان خوزستان  گفت : بحث خدمات شهری جزو مطلوبیت های من است و ازموضوعاتی است که رضایتمندی مردم را درپی خواهد داشت . ما آماده همکاری دراین زمینه هستیم . معاونت عمرانی استانداری با همکاری شهرداری اهواز راهکارهای  لازم برای انجام کار مشترک خواهد ریخت .

  استاندار خوزستان تاکید کرد: باید با این هم افزایی,  شهراهواز را که خدمات آن کفاف سرریزجمعیت را نمی کند , نجات دهیم . طرح هایی درحوزه عمران شهری و خدمات اجرا شود که الگویی برای سایرشهرهای استان خوزستان شود و آن ها نیز طرح های مشابه ای پیاده کنند.

  مقتدایی گفت : بنشینیم و با هم , روی موضوعات عمران شهری اهواز توافق کنیم تا از اجرای طرح های جزیره وار جلوگیری بعمل آید. این فرصت یک سال رفت و عقب ماندیم . به راحتی می توانستیم با هم افزایی , کارهای اثرگذاری بصورت مشترک به نفع مردم اجرا کنیم .

 استاندارخوزستان خواستار بازنگری درفرهنگ عامه برای پذیرش و استقبال مطلوب از سرمایه گذاران خوزستانی  ساکن مناطق دیگرکشوروحتی مقیم شد و گفت : باید علاوه برتسهیل مراتب اداری , نگاه مان را برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذارتغییردهیم . باید فارغ از نگاههای سیاسی و تفرفه افکن , سرمایه گذاران با آغوش گرم پذیرا باشیم .  

  مقتدایی ازطرح توسعه پایدار خوزستان برای محرومیت زدایی خبرداد و گفت : به  دنبال ردیف بودجه ای برای این طرح که عمدتا موضوعات اجتماعی است , هستیم که درصورت تامین , آن را در12 نقطه ازجمله حاشیه شهرها اجرا خواهیم کرد.

   استاندار خوزستان برتعامل بیشتر  بین شهرداری , شورای شهراهواز وحوزه معاونت عمرانی استانداری برای اجرای طرح های مشترک عمرانی تاکید کرد و گفت : اگر بناست اتفاق مثبتی درحوزه خدمات رسانی به مردم خوزستان ،رخ دهد  دروهله اول باید اهواز متحول شود . این به معنی تضییع حقوق سایرشهرهای خوزستان نیست بلکه الگوسازی برای شهرهای دیگرماست .

مقتدایی افزود: دربحث سرمایه گذاری قطعا به کمک شهرداری نیاز داریم . اگراین همکاری نباشد هیچ کار توسعه سرمایه گذاری نمی توانیم انجام دهیم . با این همکاری و تعامل می توانیم سرمایه را بصورت هدفمند هایت کنیم .  با تلفیق اختیاراتی که شورا و امکاناتی که شهرداری اهواز دارد ، کارهای مشترکی می توانیم انجام دهیم .  

  استاندار خوزستان دراین نشست که به مدت 3 ساعت بطول انجامید گفت : درموضوعات مربوط به مردم , سیاسی برخورد نکنیم . همه باید زیریک سقف برای خدمت به مردم حرکت کنیم  و دراین راه باید فارغ از جناح بندی های سیاسی از توان و تخصص و تجربه همه , برای خدمت به مردم بهره ببریم . استفاده ازتجربه دیگران درحقیقت استفاده از عمر دیگران بدون ریسک است .  

  مقتدایی بااشاره به  سخنان شهردار اهواز پیرامون کمبود اعتبارات جاری و عمرانی این شهرداری برای شروع طرح های بزرگ عمران شهری , پیشنهاد داد که تیم مشاوره درقالب موسسه حقوقی و مالی تشکیل دهید تا روی بحث درآمدهای تهاترشهرداری ( جذب درآمد ازمحل فروش امکلاک بصورت قانونی ) کمک کند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
comment
0
6
comment خواهشمند است استاندار محترم حتما تذکر جدی به شرکت آبفا اهواز بدهند زیرا سرریز فاضلاب در خیابانهای اهواز اسفبار است.
comment
شهروند خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
comment
0
1
comment همه با هم برای ابادانی خوزستان؛
اولویت دادن منافع خوزستان بر منافع فردی و جناحی.
امید به اینده روشن برای خوزستان با اتحاد و همدلی و دوری از تفرقه و تضادهای مخرب در سطح ملی و استانی.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
comment
0
3
comment خدا خیرش بدهد.
یکی از معضلات شهر اهواز عدم وجود مراکز معتبر فروش ماهی است که به دلیل وقوع انواع تخلفات خرید ماهی را به یک چالش تبدیل کرده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار