اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
معاون استاندار خوزستان:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات جامعه نخبگان گفت:یکی از مشکلات نخبگان تعریف نشدن جایگاه آنان در سطح دستگاههای اجرایی است.
علی عماد در آیین معارفه رییس جدید بنیاد نخبگان خوزستان در مهمانسرای استانداری خوزستان اظهار کرد:مدیران دستگاههای اجرایی هنوز به این نتیجه نرسیده اند که در کنار خود از صاحبان فکر و اندیشه جهت رسیدن به اهداف متعالی سازمان استفاده کنند.

وی افزود: در طی سال های سپری شده بنیاد نخبگان توانست نقش خود را در راستای اهداف رهبر معظم انقلاب برای بنیاد جهت دهی کند اما با توجه به وضعیت فعلی هنوز نتوانسته به اهداف علمی پیش رو دست یابد.

عماد ادامه داد: نخبگان کشور نیز بر اساس شرایط فکری و عقلی رضایت مندی کامل را به دست نیاورده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان اظهار کرد: بنیاد نخبگان باید به گونه ای حرکت کند که انتظارات نخبگان را در سطح جامعه تحقق بخشد.

وی گفت:باید فضای جامعه را به واسطه نخبگان، ایجاد پارکهای علم و فناوری و ارتباط دوسویه ، برای تحقق علم به عمل همراه و همگام ساخت که این ارتباط به جوانان نخبه کمک می کند به عنوان دانشجو و دانش آفرین در جامعه کارآفرین و مولد باشند.

عماد اضافه کرد: شناسایی، جذب و هدایت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر استان خوستان می تواند در ارتقای این بنیاد موثر باشد ضمن اینکه توانمندی نخبگان و استعدادهای برتر این استان در راستای رسیدن به اهداف عالی بنیاد نقش دارد.

با حضور آریا الستی، معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان، علیرضا زراسوندی به عنوان رییس جدید بنیاد نخبگان خوزستان معرفی شد و از زحمات محمد علی فیروزی به عنوان رییس پیشین این بنیاد تقدیر شد.

رییس جدید بنیاد نخبگان خوزستان نیز در این آیین اظهار کرد: بنیاد نخبگان فعالیت خود را بر موضوع تاثیرگذاری بر جامعه نخبگان متمرکز کرده است و امیدواریم با کمک این بنیاد شاهد تاثیرگذاری بیشتر جامعه نخبگان در استان خوزستان باشیم.

علیرضا زراسوندی افزود: تمام برنامه های حوزه نخبگان بر اساس دو سند می باشد لذا بر این اساس برنامه های کوتاه مدت به صورت زیرساختی و بلند مدت تقدیم استاندار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ها عمدتا بر اساس حوزه نرم افزاری و شناسایی جامعه نخبگان است ، ادامه داد: شناسایی و توانمندسازی نخبگان در استان، ایجاد فضای تعامل و افزایش مشارکت نخبگان در تصمیم سازی و توجه ویژه به سازمان های مردم نهاد از جمله این برنامه ها است.

محمدعلی فیروزی، رییس پیشین بنیاد نخبگان خوزستان نیز که از مهرماه سال 1391 این مسوولیت را بر عهده داشته است ،گفت:آغاز فعالیت اینجانب در بنیاد نخبگان خوزستان با مشکلاتی در زمینه تجهیزات و تشکیلات همراه بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار