شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی خبر داد
عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: در سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 660 نفر جذب جدید خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جمع کارشناسان و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: تشکیلات نهاد در دهه‌ای که گذشت با جهش و پیشرفت رو به توسعه همراه بوده است.

وی افزود: تشکیلات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منحصر به فرد و تحول در آن هم در کیفیت و هم در کمیت ملموس و قابل مشاهده است.

عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ادامه داد: ما در بحث نیروی انسانی رشد خوبی داشته و این نشان دهنده توسعه و تحول مبارک درون مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در استان‌ها است.

حسینی گفت: در سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 660 نفر جذب جدید خواهد داشت که از این تعداد 200 نفر معترضین به آزمون سال قبل و مابقی از طریق آزمون جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی از میان داوطلبان رشته‌های مرتبط و تحصیلات کتابداری در کتابخانه‌های عمومی مشغول به‌کار می‌شوند.

وی افزود: ارتباط مؤثر کتابداران سراسر کشور با دبیرکل از تحولات مثبت و قابل تقدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خاطرنشان کرد: کتابخانه باید محور کار در مجموعه و کتابخانه محوری باید سیاست اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باشد.

حسینی ادامه داد: برای منابع ارسالی به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، سعی نهاد بر مخاطب شناسی اقوام و شرایط استان‌ها بوده و تلاش کرده‌ایم تا با حمایت از انتشارات کشور مجموعه کتابخانه‌های غنی و پرباری را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در سال 93 انتشارات کودک و نوجوان حدود 100 میلیون تومان کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرده که امیدواریم این روند ادامه یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار