اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
شهردار اهوازدر مراسم بهره برداری رسمي پروژه تعریض پل سوم:
مديريت خوب روند اجراي عمليات اين پروژه مرهون تلاش مهندسان و طراحان داخلي بوده است
شهردار اهواز در مراسم بهره برداری رسمي پروژه تعریض پل سوم گفت: مديريت خوب روند اجراي عمليات اين پروژه مرهون تلاش مهندسان و طراحان داخلي بوده است و این پروژه را به خانواده شهید دقایقی تقدیم می کنیم.

سيدخلف موسوي در این مراسم که  در محل پارك لاله و جنب اين پل برگزار شد، اظهار كرد: بهترين لحظه زندگي اجرايي بنده پايان اين پروژه در زمان مقرر خود بوده است كه نشان مي دهد توانستيم به قولي كه به شهروندان داديم، وفا كنيم. گرچه دغدغه و نگراني مجموعه شهرداري در اين زمينه اين بود كه پروژه طبق زمانبندي تعيين شده پيش نرود و در مدتي كه اعلام شد، به بهره برداري نرسد.

وي با بيان اين‌كه پروژه تعریض پل سوم طبق زمان در دهه فجر امسال مورد بهره برداري رسيد، افزود: اين پروژه پس از اتوبان امام علي(ع)، به عنوان دومين پروژه خوب سال انتخاب شد كه اين افتخار را به خانواده بزرگوار اين شهيد تقديم مي كنيم.

شهردار اهواز گفت: ما بايد از ظرفيت هاي داخلي كشور و توانمندي ها و تخصص داخلي استفاده كنيم و اينگونه در امور پيروز خواهيم بود. ما در حوزه عمران خودكفا هستيم و توان و تخصص لازم را در اين زمينه داريم بنابراين استفاده از توان داخلي تضمين كننده پيروزي ما در كارهاست.

موسوي افزود: پروژه تعریض پل سوم يكي از معدود پروژه هايي بوده كه اجراي آن بسيار مشكل ارزيابي شده بود، چون بايد در شرايطي اجرا مي شد كه جريان تردد خودروها از روي پل قطع نشود كه اين امر كاري بس مشكل بود ولي به خوبي انجام شد و لازم است از مجموعه راهنمايي و رانندگي كه در اين جهت کمک و يار شهرداري بوده، تقدير كرد.

وي با بيان اينكه هماهنگي، همدلي، وحدت و صميميت عنصر كار مجموعه دست اندركار اجرايي اين پروژه بوده است، گفت: همچنان با اين رويه به كار خود در اجراي پروژه هاي عمراني شهري ادامه مي دهيم؛ ما به دنبال اجراي پروژه هاي بزرگ در كلانشهر اهواز هستيم.

شهردار اهواز افزود: تقاطع غيرهمسطح جوادالائمه (ع) و زيرگذر شريعتي از جمله پروژه هايي است كه هم اكنون در حال اجرا هستند. همچنين مطالعات و انتخاب پيمانكار پروژه بزرگ تقاطع غيرهمسطح شهيدبندر(چهارشير) انجام شده است و به زودي نيز شاهد آغاز عمليات اجرايي آن خواهيم بود.

موسوي اظهاركرد: در سال آينده تعداد تقاطع هاي غيرهمسطح در اهواز به 12 مورد مي رسد البته در كنار اين توسعه، محروميت زدايي از چهره مناطق محروم را نيز در برنامه داريم.

 سید خلف موسوی اظهار کرد: قرار داد اولیه تقاطع چهارشیر با پیمانکاران بسته شده است و از ابتدای سال آینده عملیات احداث این تقاطع آغاز می شود.

وی گفت: هیچ تغییر در فلکه چهارشیر ایجاد نمی شود و این فلکه با همین نمایه اولیه باقی می ماند و پروژه انجام می شود.

موسوی بیان کرد:برای اهواز 12 پروژه ماندگار در نظر گرفته شده است که می تواند در رفاه حال مردم و زیبا سازی نمای شهر بسیار موثر باشد که دو پروژه پل شهید دقایقی اهواز که به منظورکاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت و بسیاری موارد دیگر ساخته شده است و همچنین زیر گذر خلیج فارس از جمله پروژه های ماندگار اهواز هستند.

شهردار اهواز بیان داشت: علاوه بر پارک بانوانی که در اهواز افتتاح شد پارک دیگر بانوان در پارک شهروند ساخته می شود.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی دستفروشان دراهواز به ویژه بازار نادری اظهار کرد: مقرر شده است در سال آینده در چند منطقه اهواز محلی برای فعالیت دستفروشان آماده سازی شوند و دستفروشان به این مناطق منتقل شوند که در این راه دستفروشان نیز باید همکاری داشته باشند.

موسوی گفت: بازاریان و اصناف به دلیل پرداخت مالیات و عوارض و سرمایه گذاری که انجام داده اند با وجود دستفروشان در کار خود دچار ضرر و زیان می شوند.


به گزارش ايسنا؛ در پايان اين مراسم، مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري خوزستان، رييس پليس راهور استان و اهواز، مديرعامل شركت دره ساز مجري پروژه، ناظر پروژه و تعدادي از معاون و مديران شهرداريهاي مناطق فعال در جريان اجراي پروژه تعریض پل سوم (شهيد اسماعيل دقايقي) تجليل شدند.
















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
comment
0
0
comment آفرين به شهردار عزيز ما
comment
كريمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
comment
0
0
comment به اين ميگن شهردار. سيدخلف در دل اهوازي ها هستي
comment
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
comment
0
0
comment واقعا به وعده خود عمل كردي شهردار سختكوش اهواز. اميدوارم بقيه مسئولين ياد بگيرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار