اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان :
دکتر محمد سعید شرفی گفت :در ماههای اخیر برخی شرکتها ی هواپیمایی تمام صندلی های خود را در مسیرهای با تقاضای بالا به چارتر کنندگان واگذار کردند ، این امر باعث انحصار بلیط های مسیرهای پرتقال در دست عده ای خاص شد . همین اقدام موجب گردید قیمت بلیط به چندین برابر قیمت مصوب برسد و شکایت های مسافرین به شرکتها ی هواپیمایی به نتیجه نرسد .
 نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی استان  جهت دریافت شکایات مسافرین از گرانفروشی یا هرگونه تخلف در فرودگاه اهواز مستقر شدند . 

دکتر محمد سعید شرفی با اعلام این خبر گفت :
در ماههای اخیر برخی شرکتها ی هواپیمایی تمام صندلی های خود را در مسیرهای با تقاضای بالا به چارتر کنندگان واگذار کردند ، این امر باعث انحصار بلیط های مسیرهای پرتقاضا در دست عده ای خاص شد . همین اقدام موجب گردید قیمت بلیط به چندین برابر قیمت مصوب برسد و شکایت های مسافرین به شرکتها ی هواپیمایی به نتیجه نرسد .بعنوان مثال چارتر کنندگان بلیت اهواز تهران را بجای 136 هزار تومان به مردم تا 490 هزار تومان هم فروختند .
وی افزود :
 برای پیشگیری از اینگونه تخلفات با اداره کل صنعت معدن و تجارت و همچنین تعزیرات حکومتی توافق کردیم که در فرودگاه مستقر شده ، شکایت مسافرین را مستقیما دریافت ، تشکیل پرونده و به مقامات قضایی ارجاع دهند .این اقدام برای اولین بار است که در فرودگاهها ی کشور اجرا میشود.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد :این طرح بصورت آزمایشی در ایام نوروز کلید خورد و درصورت دریافت بازخورد مثبت  استمرار خواهد داشت .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
1
0
comment احتراما ؛ اگر بناست مشکلات اداره کل فرودگاه با اینگونه اقدامات پیگیری و مرتفع شود از فردا بفرمایید از هر اداره کل خوزستان یک گروه توی فرودگاه مستقر شوند !!
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
1
comment فقط تبلیغ و شعار بس است دیگر آقا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار