اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از ترافیک سنگین در داخل شهر اهواز در روز پنجشنبه سیزدهمین روز از نوروز خبر داد.

سرهنگ عادل مجدمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در منطقه زیتون کارمندی اهواز در پیش از ظهر پنجشنبه به دلیل تردد بسیار خودروها ترافیک سنگینی برقرار است و آمد و شد به سختی انجام می شود.

وی ادامه داد: در سمت ورودی جاده ملاثانی در ورودی این شهر هم در پیش از ظهر پنجشنبه شاهد ترافیک بسیار سنگینی هستیم اما با حضور به موقع ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی آمد و شد آسان سازی شده است.

سرهنگ مجدمی همچنین از اعمال محدودیت ترافیکی و یک طرفه شدن مسیر اهواز به سمت مسجد سلیمان از ساعت هفت امروز خبر داد و گفت:تردد در مسیر رفت اهواز به مسجد سلیمان تا ساعت 14 پنجشنبه یک طرفه است و رانندگان برای برگشت نیز در مسیر کندرو تردد دارند.

وی ادامه داد: از ساعت 14 امروز به بعد نیز این امر برعکس شده و تردد از سمت مسجد سلیمان به اهواز در مسیر اصلی و برگشت از مسیر کندرو انجام می شود.

سرهنگ مجدمی گفت: در بلوار ساحلی اهواز برای بعد از ظهر امروز ترافیک سنگینی را شاهد خواهیم بود اما امید می رود با حضور ماموران مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: احتمال دارد محدودیت هایی در تردد خودروها اعمال شود اما دایمی نیست؛ انتظار می رود مردم با ماموران همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ مجدمی در ادامه از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو پراید در منطقه گلستان اهواز در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: بر اثر این اتفاق که حدود یک ساعت پیش به وقوع پیوست دو راکب موتورسوار دچار مصدومیت شدند که حال یکی از آنها وخیم است. 

وی دلیل این حادثه را رعایت نکردن سرعت مجاز از سوی راکب موتور و استفاده نکردن از کلاه ایمنی عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار