اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تاکید کرد: آگاه سازی شهروندان خوزستانی از مسائل بهداشتی باعث کاهش بیماری ها می شود.
دکتربهزاد شریف مخمل زاده این مطلب، به شعار سازمان جهانی بهداشت امسال که با عنوان "ایمنی غذا از مزرعه تا سفره" نامگذاری شده اشاره و اظهار کرد: هفته سلامت فرصت خوبی است تا بتوانیم مردم عزیزمان را از روش های پیشگیری از بیماری ها آشنا کنیم زیرا با افزایش سطح آگاهی مردم از مسائل بهداشتی، بار بیماری ها نیز کاهش می یابد.
مخمل زاده با بیان اینکه می بایست از فرصت هفته سلامت استفاده کرد، افزود: ممکن است مخاطراتی در حوزه غذا از سطح مزرعه تا سفره وجود دارد که شامل یک چرخه کامل مواد غذایی است که باید آن را تهیه و برای مردم اطلاع رسانی کنیم.
وی با اشاره به استفاده از برخی آنتی بیوتیک ها و مواد نگهدارنده در برخی محصولات لبنی در سراسر کشور که باعث بروز مقاومت آنتی بیوتیکی می شود بر لزوم همگرا نمودن تمام سازمان های دخیل در حوزه سلامت مردم در جامعه تاکید کرد و افزود: برگزاری هفته سلامت فرصت مناسبی است تا سازمانهایی را که با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط هستند را وادار کنیم که بر اساس قانون پنجم توسعه کشور وظایف و تکالیف خود را در این زمینه مرحله اجرا درآورند.
مخمل زاده در پایان تصریح کرد: وظایف وزارت بهداشت مشخص است و در حال حاضر به تکالیف خود عمل می کند که یکی از آنها که از سال گذشته به مرحله اجرا درآمده است، پایش سموم دفع آفات در محصولات کشاورزی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار