شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۶۵
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
نرخنامه تاکسیرانی فرودگاه هرساله در سازمان تاکسیرانی تهیه و پس از تصویب شورای اسلامی و تأیید فرمانداری محترم کلانشهر اهواز از سوی سازمان تاکسیرانی ابلاغ می گردد.
مدیریت محترم  سایت شوشان 
با سلام 
     احتراماً، پیرو انتشار مطلبی درخصوص تاکسیرانی فرودگاه در پایگاه خبری شوشان بدینوسیله برحسب وظیفه دردفاع از حقوق مشروع رانندگان تاکسی  ویژه فرودگاه در پاسخ به مطالب منتشره از زبان مدیرکل محترم فرودگاه های استان خوزستان جناب آقای محمدسعید شرفی جوابیه ای بشرح ذیل جهت انتشار در سایت مذکور تقدیم می گردد.
1- انجمن صنفی رانندگان تاکسی فرودگاه اهواز به استناد ماده 131قانون کار تاسیس واز سال 1383 مدیریت تاکسیرانی فرودگاه اهواز را تحت نظارت و مدیریت سازمان تاکسیرانی اهواز برعهده دارد در این رابطه رانندگان فرودگاه پس از گذراندن مراحل قانونی و انجام استعلامات لازم شرایط فعالیت در تاکسیرانی فرودگاه را احراز نموده و پس از صدور پروانه فعالیت از سوی سازمان تاکسیرانی به انجمن صنفی فرودگاه معرفی می گردند. در حال حاضر بیش از 170 دستگاه تاکسی زرد ویژه فرودگاه در تاکسیرانی فرودگاه اهواز مشغول به فعالیت می باشند. 
2- نرخنامه تاکسیرانی فرودگاه هرساله در سازمان تاکسیرانی تهیه و پس از تصویب شورای اسلامی و تأیید فرمانداری محترم کلانشهر اهواز از سوی سازمان تاکسیرانی ابلاغ می گردد. همواره نرخ نامه مصوب تاکسی فرودگاه در طول ده سال گذشته باتوجه به شرایط کار، تعداد پروازهای فرودگاه، عوارض ومالیاتها، اجاره بهاء پرداختی به فرودگاه ودیگر پارامترها نسبت به تاکسی سرویس های شهری متفاوت می باشد. و از ابتدای سال تا انتهای سال یکسان وبدون تغییر می باشد. در این رابطه در طول سنوات گذشته حتی یک مورد شاکی از اخذ کرایه اضافی توسط رانندگان تاکسی فرودگاه مشاهده نشده است وادعاهای مطرح شده در خصوص اخذ کرایه اضافی هیچگونه استنادی ندارد چرا که درصورت وجود شاکی پرونده راننده خاطی در کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار می گیرد که تاکنون هیچگونه شاکی وپرونده ای در این زمینه وجود نداشته است. 

3- در خصوص پرواز های خارجه به استحضار میرساند در هفته 7 پرواز خارجی در فرودگاه اهواز انجام می پذیرد که در اینخصوص از سوی تاکسیرانی فرودگاه تلاش براین بوده باتوجه به استانداردهای فرودگاه های بین المللی و تردد مسافرین سایر کشورها به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی به مسافرین صورت پذیرد و موارد مطرح شده صحیح نمی باشد.
لازم به ذکراست برنامه ریزی برای خدمات رسانی به مسافرین به گونه ای صورت پذیرفته که بااستقرار شیفت شب و درصورت تاخیر پروازها، خدمات رسانی درساعت های بعد از یک بامداد نیزصورت پذیرد ولی این در حالیست که دربسیاری ازموارد رانندگان بدون سرویس، فرودگاه راترک نموده اند. 
4- جای سوال دارد مدیریت فرودگاه نسبت به عملکرد رانندگان تاکسی فرودگاه اعتراض دارد ولی علیرغم اینکه رقم قابل توجهی جهت فعالیت رانندگان دریافت می دارند (حق پارکینگ ماهانه بیش از 4 میلیون تومان در سال 93) ولی تاکنون هیچ اقدامی توسط مدیریت فرودگاه جهت ارائه خدمات مطلوب به رانندگان صورت نپذیرفته است. راننده ای که در گرمای بیش از 50 درجه و یا در روزهای سرد و بارندگی شدید بدون سرپناه و استراحتگاه فعالیت می کند چگونه می تواند با آرامش پذیرای مسافرین باشد این موضوع در طول 10 سال گذشته به کرات مطرح شده ولی هیچ توجهی صورت نپذیرفته است و موارد مطرح شده یک طرفه و فقط از سوی فرودگاه می باشد. علیهذا علیرغم مشکلات موجود تلاش بر این است رضایتمندی مسافرین تأمین شود و خدمات رسانی بصورت مطلوب صورت پذیرد. 
5- در خصوص وجود وحضور مسافرکشهای شخصی جای تعجب دارد که برای مسافرین وخانواده آنها ابراز ناراحتی شده است در صورتی که به کرات و طی مکاتبات در جلسات وجود مسافرکشهای شخصی غیرمجاز و فاقد صلاحیت حمل مسافر راکه امنیت مسافرین را به خطر می اندازند و همچنین موجبات پایین آمدن درآمد رانندگان تاکسی فرودگاه که تنها منبع درآمد و امرار معاش می باشد را اعلام و هشدار داده شده است. از سوی دیگر این موضوع بدلیل ایجاد درگیری و تهدید رانندگان تاکسی فرودگاه آن هم بااطلاع مدیریت فرودگاه از عملکرد غیر قانونی آنها ، موجبات برهم زدن نظم، آرامش ، امنیت در فرودگاه شده است . در این رابطه علیرغم موارد مطرح شده اقدامی عملی صورت نگرفته است و این موضوع یکی از دلایل از بین بردن انگیزه برای حضور رانندگان تاکسی فرودگاه می باشد.
6- باتوجه به مطالب عنوان شده درخصوص تاکسی بیسیم فرودگاه این نکته حایز اهمیت است باتوجه به درخواست مدیریت فرودگاه برای مدت سه ماه در حضور اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اهواز سازمان تاکسیرانی نسبت به استقرار تاکسی بیسیم جهت ارائه خدمات بهتر به مسافرین اقدام نمود که بدلیل عملکرد نادرست و گزارشات ارائه شده بازرسین سازمان مبنی بر تخلفات انجام شده نظیر( قانون شکنی-درگیری با دیگر رانندگان تاکسی فرودگاه در حضور مسافران و ...) ازسوی تاکسی بیسیم فرودگاه ، این سازمان با توجه به اتمام مهلت سه ماهه تصمیم گرفت که از فعالیت تاکسی بیسیم فرودگاه جلوگیری نماید و نامبرده در محلی که در پروانه بهره برداری آن ذکر شده فعالیت نماید. همچنین در خصوص عنوان این مطلب که شهردار و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی این حق را ندارند که نسبت به جابه جایی تاکسی بی سیم اقدام نماید لازم است مدیرکل فرودگاه به این نکته توجه داشته باشد براساس ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف مصوب سال 1386و ماده 32 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 1389  ( مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در محدوده شهر و حومه توسط شهرداریها مدیریت می شود). 
7- مدیریت توأم با آرامش وتعامل با عوامل مدیریت شهری بهتر از مدیریت با تنش واسترس و هتک حرمت می باشد. مدیریت فرودگاه در جمع رانندگان تاکسی با الفاظ نادرست به شهردار کلانشهر اهواز و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی هتک حرمت نموده که از شأن مدیر استانی بدور می باشد. درپایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که رانندگان تاکسی جزء شریف ترین وزحمتکش ترین افراد جامعه می باشند و لازم است مدیریت فرودگاه باتوجه به این موضوع و ایجاد تعامل سازنده با شهرداری و سازمان تاکسیرانی شرایط ارایه خدمات مطلوب به مسافران را فراهم نماید.                                                                                                                   
           موسی ممبینی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی                                                                                                     
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
3
0
comment احسنت تشکر از مدیرعامل محترم سازمان تاکسیرانی اهواز که همواره مدافع بحق رانندگان تاکسی بوده است مدیرکل فرودگاه باید بداند به مسئولین با سابقه وباتجربه ای که سالها عمرخودرا برای خدمت به مردم گذرانده اند مثل مهندس موسوی ومهندس ممبینی احترام بگذارد نه اینکه فکرکند چون به اودکتر میگویند به هرکس خواست بی حرمتی نماید شان خود را باید حفظ کند
comment
تاکسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
3
0
comment خداوند یارو نگهدارتان باد جناب آقای مهندس ممبینی بدونه شک از کهنه سرباز وجانبازانی مانند شما واولاد رسولالله شهردار محترم اهواز برمیآید که اینگونه بابیعدالتی که چند ماه است گریبان این قشر زحمت کش راگرفته پاسخگو باشدی همینطور از دیگر بزرگواران وسایت محترم شوشان نهایت تشکرراداریم.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
0
1
comment بسلامتی الان دیگه یکی یکی مسافر کشهای شخصی که دایم به رزق وروزی رانندگان تاکسی تعرض میکردند دارند به استخدام اپراتور دوم ...درمیآیند وعلنا شخصیها نان زن وبچه تاکسیها را ببرند به این میگن عدالت.
comment
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
3
0
comment جناب مهندس ممبینی جوابیه منطقی ،متین وواقعی شما بسیار قابل تقدیر است درحدی که کلمات را یارای تحسین آن نیست برادر بزرگوار وحامی این قشر ضعیف آخر کو گوش شنوا؟
comment
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
3
0
comment جناب آقای مهندس ممبینی مدیریت محترم تاکسیرانی ،برادربزرگوار از جوابیه واقعی وقانونی شما بینهایت ممنون بزرگواریتان درتمام طول خدمات صادقانه شما برهمگان روشن است .ولی درحال حاضر نتنها به کار تاکسی بیسیم ت شریفات خاتمه داده نشده بلکه درچندروز اخیر مسافرکشهای شخصی که همه شناخته شده وسالهاست تاکسیفرودگاه را کلافه کرده اند به استخدام تاکسی بیسیم ت شریفات درآمده اند ومشغول به کارند استدعا داریم دراینمورد.....پیشاپیش از سایت خبری وارزشمند شوشان بدلیل منعکس نمودن کلیه نظرات سپاسگذاریم.
comment
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
3
0
comment جناب آقای مهندس ممبینی مدیریت فهیم و مقتدر سازمان تاکسیرانی علاوه بر تشکرات فراوان که درقالب کلمات نمیگنجد دعای خیر 170خانواده رابهمراه دارید.
comment
شهروندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
2
0
comment درود بیکران . مردی بخدا و با سواد آقای ممبینی
comment
محمد از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
comment
3
0
comment با سپاس و تشکر فراوان از مدیر با درایت و فهیم و بالیاقت سازمان تاکسیرانی اهواز جناب مهندس ممبینی. انشالله خداوند متعال به شما خانواده محترمتان خیر وبرکت روز افزون همراه با سلامتی و تندرستی عطا نماید.
comment
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
comment
0
2
comment خبرگزاری محترم شوشان ایکاش خبرنگار محترمتان قدم رنجه میکرد وگزارشی از وصعیت چند ماه اخیر رانندگان تاکیس ویژه فرودگاه تهیه میکرد.بیشک روشنگریهای فراوانی در اینمورد نمایان میشد البته درصورتی که واقعیتها ی بدست آمده عینا منعکس گرذ باتشکر.
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
comment
0
0
comment باعرض سلام وخسته نباشید خدمت خبرگزاری محترم شوشان ،دوستان عزیز در هرصنعتی بسته به نوع وشکل کار مشکلاتی خواه ناخواه وجود خواهد داشت خصوصا خدمات ،حتی شغل شریف شما نیز درراه موانع ومشکلاتی دارد ولی خبرنگاری نیاز به شهامت ،جسارت وشاخصهای بسیار دیگری ازجمله بیطرفی وتلاش برای روشن شدن وقایع وحقایق موجود دارد.مثلما چنانچه خبرنگاری تحقیقات کاملی درهرمورد انجام دهد نه کسی جرات میکرد به قشر آسیب پذیر جامعه مانند رانندگان تاکسی آسیب برساند وازطرفی کسی هم جرات شایعه سازی درمورد مدیریت یک مجموعه بزرگ را نخواهد داشت بنا براین جای چند سوال خالیست 1-موسس (صاحب اصلی) تاکیس بیسیم کیست؟ 2-اگر بانام اپراتور دوم به فرودگاه آمذه چرا مکان اول یعنی قبل از اپراتور اول قرار یعنی تاکسی ویژه فرودگاه قرار گرفته؟ 3-پس از اعلام مجریان قانون حمل ونقل سازمان محترم تاکسیرانی وشهرداری محترم اهواز دال بر تعطیل شدن وغیر قانونی بودن ،دلیل حمایت بیدریغ وتلاش....جهت ادامه فعالیت تاکسی بیسیم ... چیست ؟ پیدا کردن جواب واقعی وبیطرفانه این گونه سوالات باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد،موفق وپایدار باشید.
comment
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
comment
3
0
comment باسلام به عزیزان خبرگذاری شوشان وتشکر از استاد گرامی جناب آقای مهندس ممبینی وشهردار بزرگوار و عزیز شهرمان اهواز امیدواریم که کمک ویاری به اوضاع نابسامانی که برای این خانواده های تاکسی ویژه فرودگاه پیش آمده با عنایت پروردگار ویاری شما بزودی رفع شود. آرزوی موفقیت روز افزون شمارا داریم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
comment
1
0
comment لازم است خدمت دکتر شرفی عرض کنم بهتراست از حق رانندگانی دفاع کنید که سالهابدون هیچ امکاناتی به فرودگاه سرویس وخدمات می دهند و... و از گفته خود عذرخواهی کنید ...
comment
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
comment
3
0
comment عرض ادب و احترام : ای کاش حرکت سنجیده و تدبیرانه آقای ممبینی را دیگر مدیر عاملان سازمانهای شهرداری در پیش می گرفتند که نه به انتقاد مردم و شورا اهمیتی می دهند
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment سلام.واقعامشخص شدحق بامدیرفرودگاه است.چون کسی که پاسخ قانع کننده نداردشروع به سیاه نمایی وفرافکنی میکند.چطوربه خودتان اجازه میدهیدناحق بگویید.من کارمندیکی ازادارات هستم ومرتبا سفرهوایی دارم.....خدارا ناظربرحرف وعملتان بدانید.شمابا اب واتش کارمیکنید.....
comment
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment جناب آقاي مهندس ممبيني
كرايه چهر ميليوني براي 170 نفر تاكسي دار فرودگاه در ماه براي هر تاكسي ميشه 240 هزارتومن . روزي 800 تومن . كدام پاركينگ را مي شناسي كه ساعتي زير 1000 تومن بگيره كه يك روز شون بشه 800 به چشم آمد .
درخصوص شكايت براي نرخ تاكسي هاهم هرچي تا حالا شكايت شده رسيدگي شد از تاكسي فودگاه هم رسيدگي مي كنيد .
comment
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
comment
1
0
comment جالب است بعداز تمام این اتفاقات ووجود. قانون باز هم آب ازآب تکان نخورد وهمچنان این تاکسی بیسیم در مکانی مهم واستراتژیک مثل فرودگاه مرکز یک استان مهم به فعالیت غیر قانونی خود ادامه دهد.چه کسی از آن حمایت میکند؟قوانین چه میگویند؟چه کسی قانون را اجرا ومتخلفین را مجازات میکند؟....
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment خبرگزاری محترم شوشان خسته نباشید شمانیز میتوانید در نمایان شدن حقیقت واینکه حق به حقدار برسد سهمی داشته باشید امیدواریم که هرچه زودتر ابرها کناررفته ونور حقیقت سایه تاریک را کناربزند .ازجناب آقای مهندس ممبینی وشهردار عدالت محور اهواز بینهایت سپاسگذاریم.
comment
تاکسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
comment
2
0
comment مسافر عزیز از شما برای تایید کلیه فرمایشات جناب مهندس ممبینی متشکریم محترما دستاویز دیگری بجز مبلغ پارکینگ نداشتید این خود مهر تایید برفرمایشات آقآی مهندس میباشد...خدا حافظ ونگهدارتان باشد
comment
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
comment
0
1
comment با عرض سلام مسافر گرامی وآقا مهدی عزیز درصورتی که اظهار نظراتتام مغرضانه نباشد به ما رانندگان در انجام خدمات بهتر یاری فراوانی میرساند ولی .....اینراهم بدانید درپایان حق به صاحبش میرسد وخدا جای حق نشسته.
comment
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
comment
0
0
comment باعرض سلام به کلیه دوستان وعزیزانی که مارانندگان تاکسی را یاری وحتی منتقدان ما ومدیران محترم ،بدون شک اختلاف نظرات باعث پیشرفت دریک مجموعه میباشد لکن زمانی که نظر دهندگان حداقل اطلاعات درآن مورد راداشته باشند مثلا کسی که درموردهزینه پارکینگ نظر میدهد تفاوت میان پارکینگ خودروهای شخصی وکرایه ساعت آن را باپارکینگی که تاکسیها درآن کار خدماتی انجام میدهند نمیداند ویاکسی که میفرماید مشخص شد حق با .... بدون هیچ سندیتی البته این مایه افتخار ماست وحقانیت مارا ثابت میکند من نمیدانم این دوعزیز (مسافر...مهدی) کجای این داستان قرار دارند ولی یک مدیر بالحنی که برای همگان آشکار شد سخنانی به میان آورد ویک مدیر دیگرجوابیه ای صادر کرد که همه همه آگاهند بقول شاعر دانه فلفل سیاه خال مه رویان سیاه هردو جانسوزند. اما این کجا وآن کجا مابه جناب مهندس ممبینی افتخار میکنیم درعین حال منتظر پیشنهادات وانتقادات سازنده تمامی اقشار از مدیران گرفته تا مسافر و....هستیم دست همه را صمیمانه میفشاریم خداوند بزرگ همه مارا یاری دهد واز خبرگذاری شوشان برای بیطرفی وبدون حذف کلمات نظرات رامنعکس میکنند نهایت تشکر را دارم.
comment
تاکسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
comment
0
0
comment خبرگزاری محترم شوشان یک خواهش وبصورت پیشنهاد از اینجانب دوست کوچکتان مستدعیست درصورت امکان مقاله های (تفسیری بر بیت....اول وجوابیه سازمان تاکسیرانی دوم درهمین مقاله پشت سرهم قرارداده ومجددا قضاوت را بعهده همه بگذارید وآنگاه میشود .....چون همه چیز واضح وروشن است .ولی بعضیها هنوز به حق وحقیقت باور ندارند.با آرزوی موفقیت برای کلیه پرسنل جسور وباشهامت وحقجویتان ومن الله توفیق.
comment
صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
comment
0
0
comment سلام برهمه دوچیز درانسان یاریشه ذاتی دارد یا ارثی اول منطق ودوم زیبایی کلام جای تبریک دارد که مدیریت محترم تاکسیرانی جناب آقای مهندس ممبینی ازهردو موهبت برخوردارند واینجاست که ذات واقعی یک انسان شریف خودنمایی میکند که بر همگان روشن است این دو صفت را حتی در سرکلاس درس ودانشگاه نمیشود به کسی آموخت ویا القا کرد برادر بزرگوار آقای مهندس ممبینی راهتان روشن دعای خیرمان نثارتان ،خودوخانواده محترمتان سلامت وبرقراروپایدار باشید -باکمال احترام برای کلیه پرسنل خبرگذاری شوشان
comment
تاکسیران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
comment
0
0
comment ببخشید سایت خبرنگاری محترم شوشان آیا برای نظرات دیگر جایی نمانده یا اینکه نظرات ارسال شده سرنوبت هستند؟خداقوت ممنون موفق باشید.
comment
تاکسیران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
comment
0
0
comment باتشکر برای پیشداوری عفو بفرمایید حضرت حق نگهدارتان باد.
comment
آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
comment
0
0
comment باعرضسلام وآرزوی سلامتی برای کلیه پرسنل خبرگزاری گرامی شوشان جناب آقای مهندس ممبینی بیان مطلب فقط در یک جمله ادا میکنم خوبان همیشه در یادها میمانند .والسلام
comment
اندیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
comment
0
0
comment آقای دکتر بالاخره تکلیف را روشن کنید شما مخالف مسافر کشهای شخصی هستید یا محافظ وحامی آنها !؟
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment باستثنا فرودگاه پایتخت ومشهد مقدس درفرودگاه کدام شهر ساعت ۱۰شب کمتر از یکساعت شش پرواز پشت سر هم فرود میآید خانواده ها سالمندان ،کسانی که بیمارند ومعلولان جانبازان چه گناهی کرده اند بادو تسمه نقاله نبود چرخ دستی کمبود باربر آخر این چه آشفته بازاری است؟اکثر چرخ دستی هاهم که خراب ویک چرخشان نمیچرخد یاشکسته است با اینهمه کمبود چرا هماهنگی نمیکنید که پروازها با فاصله بیشتر فرود آیند با کسانی که به پیشواز مسافران درب خروج پرواز خارجی میآیند چگونه رفتار می شود ؟حتی محوطه این فرودگاه در و پیکر درست وحسابی ندارد و.....
comment
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment خبرگذاری شوشان احتراما پرسش مارا پاسخ دهید چرا این مقاله را از صفحه اصلی برداشتید.؟
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment جناب آقای مهندس ممبینی با تشکر از بزرگواری شما تا چه زمانی باید تعداد زیادی مسافر بر شخصی که توسط.... نان زن وبچه ما تاکسیها را ....چرا قانون وارد عمل نمیشود ....
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
comment
0
0
comment بله این هم ترفندی دیگد برای نگهداشتن تاکسی بیسیم برسرکار ببینیم وتعریف کنیم بلآخره ماه خرداد هم تمام میشود ولی یک نفر هست که از حالا بهانه نگهداشتنش را توی آستین دارد.....
comment
گل آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
comment
0
0
comment ابروبادو مه وخورشید وفلک درکارند تاتونانی نخوری وشخصی بخورد آخر کجای این مملکت چنین وضعیتی هست؟کسی پیدا میشود جواب این سوال را بدهد؟
comment
فضول خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment آخرش معلوم نشد صاحب اصلی این تاکسی بیسیم.... کیه موسسش کیه وکی پشت این داستان قرار داره؟
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment آقای مهندس ممبینی زحمات شما قابل ستایش است هم از شما وهم آقایان شهردار ،فرماندار،معاونت محترم استانداری ودیگر بزرگواران دلسوز....،موفق وموید باشیدخداوند توفیق دهد ونیات خیرتان برآورده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار