شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
مرادی از حسن اعتماد و اطمینان ریاست محترم دانشگاه و دکتر دانیایی مدیر دفتر ریاست در تفویض اختیارات محوله تشکر و قدردانی و ضمن تجلیل از تلاش های مدبرانه آقای اورکی اظهار داشت: شخصا به عنوان یکی از مخاطبین روابط عمومی دانشگاه، شاهد تلاش و تکاپوی خستگی ناپذیر یکایک کارکنان این حوزه بوده ام.
جلسه معارفه مهندس صادق مرادی به عنوان جانشین مدیریت روابط عمومی دانشگاه با حضور دکتر امیر دانیایی مدیر دفتر ریاست، سرپرست روابط عمومی و همچنین کارشناسان روابط عمومی دانشگاه در دفتر این مدیریت برگزار شد.

دکتر امیر دانیایی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: روابط عمومی پیشانی یک سازمان است و ما در عین پذیرش ایرادات و مشکلات سیستم باید در اسرع وقت در جهت رفع آنها تلاش کنیم و نباید بصورت یکجانیه سعی در سرپوش گذاشتن بر مشکلات سیستم داشته باشم.

دانیایی ادامه داد: همه مسئولین و از جمله روابط عمومی دانشگاه باید واقع گرا باشند ودر عین واقع گرایی به دنیال رفع مشکلات باشیم و نه اینکه با افشاگری سعی در تخریب افراد و سیستم داشته باشیم.

مدیر دفتر ریاست دانشگاه در ادامه ضمن تشکر از مهندس مرادی به واسطه پذیرش این به مسئولیت وبیان پاره ای از ویژگیهای شخصیتی و مدیریتی ایشان پرداخت و حکم انتصاب وی را تقدیم کرد.

در ادامه مهندس مرادی از حسن اعتماد و اطمینان ریاست محترم دانشگاه و دکتر دانیایی مدیر دفتر ریاست در تفویض اختیارات محوله تشکر و قدردانی و ضمن تجلیل از تلاشهای مدبرانه آقای اورکی که دوره طلایی روابط عمومی دانشگاه در دوره زمانی حضور ایشان در اذهان و افکار عموم ماندگار خواهد ماند، اظهار داشت: شخصا به عنوان یکی از مخاطبین روابط عمومی دانشگاه، شاهد تلاش و تکاپوی خستگی ناپذیر یکایک کارکنان این حوزه بوده ام.

مرادی افزود: ما نه روابط عمومی یک کارخانه صنعتی هستیم که بخواهیم با زرق و برق نمایی، محصولمان را بفروش برسانیم و نه روابط عمومی یک تشکل و سازمان سیاسی و یا صنفی که در جهت حذف رقبا قلم بزنیم، مستند بسازیم و اطلاع رسانی کنیم، بلکه سخنگو و پل ارتباطی یک دستگاه فنی با مسئولیتی حاکمیتی و ذینفعانی متنوع و مخاطبینی متکثریم که رضایت همه آنها، مراد، مقصد و مقصود ما است.

وی استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای ارتقاء سطح سلامت آحاد شهروندان و افزایش طول عمر با کیفیت آنان را هدف مشترک و انکار ناپذیر تمامی اجزاء نظام سلامت عنوان کرد.

ایشان کار روابط عمومی را یک کار تیمی دانست و تاکید کرد: کارمند روابط عمومی بایدالگوی تمام عیار در رعایت حریم حرمت افراد و نظم و انضباط کاری باشد و با بیانی نرم و نافذ و قلمی شیوا و فاخر، ظاهری آراسته و موجه، اخلاقی نیک و پسندیده، روحیه ای هنرمندانه اما واقع گرا، تهدیدات سیستم را پیش از هرکس دیگری ببیند و هشدار دهد.

مرادی، میدان عمل روابط عمومی را حساس و استراتژیک قلمداد و لغزش و لرزش های این میدان را جبران ناپذیر عنوان و تاکید کرد: سه ویژگی دقت، صحت، و سرعت در کشف آسیب ها ودرج و انعکاس اخبار و رویدادها را از ضروریات یک روابط عمومی قوی دانست و اظهار امیدواری کرد: در فضایی صمیمی بتوانیم همراه و همگام با سایر اجزا سیستم، اهداف متعالی نظام سلامت را محقق و برای پیشنهادات، انتقادات و ابهامات آحاد شهروندان و مخاطبین پاسخ های متقن و مستدل داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار