شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و با ایجاد روحیه نشاط و همدلی در میان کارکنان ، مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز و پرتاب دارت با همت تربیت بدنی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان برگزار شد .
به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در فرودگاه اهواز برگزارشد . 

به گزارش روابط عمومی فرودگاه های خوزستان ؛ در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و با ایجاد روحیه نشاط و همدلی در میان کارکنان ، مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز و پرتاب دارت با همت تربیت بدنی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان برگزار شد .

این مسابقات عصر روز یکشنبه سوم خرداد در دو گروه آقایان و خانم ها در ترمینال خارجی این فرودگاه آغاز و نفرات اول تا سوم این گروه ها معرفی شدند . 

برندگان این مسابقات در رشته تنیس روی میز به ترتیب آقایان محمود خلیلی ، رضا روشنگرزاده ، یداله خدارحمی ، و در رشته پرتاب دارت نیز آقایان بهروز شریف پور ، رضا روشنگرزاده ، و یوسف ساکی نفرات اول تا سوم این مسابقات بودند . 

در گروه خانم ها نیز در رشته تنیس روی میز فاطمه کیانپور ، مرضیه نظری ، بهاره مکوندی و در رشته پرتاب دارت فاطمه کیانپور ، حدیث حسن نیا و فرخنده اکبری رتبه اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند .

گفتنی است ؛ هدایایی به رسم یادبود از سوی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان به نامبردگان اهداء خواهد شد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment آها ،،،!!!!!!
پس فرودگاه اهواز هم روابط عمومی داشت بنده خدا . آخه از ریزترین اخبار تا بالاترین خبرها مستقیما با معرفی مستقیم مدیرکل محترم فرودگاه بین المللی اهواز انعکاس مییافت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار