شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
استاندار خوزستان:
مقتدایی با اشاره به لزوم مشخص كردن و شناختن منشاهاي داخلي و خارجي پدیده ريزگردها، عنوان كرد: مشكل اصلي استان خوزستان عدم عملياتي شدن تعهدات دستگاه​هاي اجرايي داخل استان است.
استاندار خوزستان گفت: مصوبه دولت جهت مبارزه با پديده گرد و غبار با بار مالي 17 هزار ميليارد در بهمن سال گذشته مطرح شد اما دولت پولي براي اجراي مصوبات در اختيار ندارد.

 به گزارش ایسنا عبدالحسن مقتدايي در جلسه کارگروه مبارزه با ریزگردها اظهار كرد: مصوبه دولت جهت مبارزه با پديده گرد و غبار با بار مالي 17 هزار ميليارد در بهمن سال گذشته مطرح شد اما دولت پولي براي اجراي مصوبات در اختيار ندارد البته اين مساله مانع استفاده از امكانات استاني نخواهد بود.

وی با اشاره به لزوم مشخص كردن و شناختن منشاهاي داخلي و خارجي پدیده ريزگردها، عنوان كرد: مشكل اصلي استان خوزستان عدم عملياتي شدن تعهدات دستگاه​هاي اجرايي داخل استان است.

استاندار خوزستان افزود: تامین حق‌آبه هورالعظیم به پول و اعتبار احتیاج ندارد، همچنین مشخص نيست که حق​آبه شادگان و كارون را بايد كدام دستگاه تامين كند.

مقتدايي تاکید کرد: نگهداشتن جمعيت در استان خوزستان مهم​تر از هر ثروتي است و بر نفت و پتروشیمی مقدم است. نگهداری مرز نیز در زمان جنگ برای رفاه و رضایت مردم بوده است.

وی افزود: اگر در تقسيم فقر و غنا عدالت رعايت شود، هيچ كس مدعي نخواهد شد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: امارات و کویت نیز همه روزه با مشکل گردو غبار روبه‌رو هستند و در اینجا هم باید اقداماتی انجام شود که شهروندان همراهی دولت را باور کنند.

وی گفت: تامین آب تالاب‌ها، رهاسازی آب در حوضچه‌های خشک شده هورالعظیم و محقق شدن تعهدات سایر دستگاه‌ها اعم از وزارت نفت و نیرو و منابع طبیعی کارهایی است که باید برای خوزستان انجام شود.

مقتدایی در خصوص تامین هزينه​ هاي اورژانس تصريح كرد: هزينه ​هاي اورژانس براي بيماري​هاي ناشي از ريزگردها كمتر از 2 ميليون ریال نمي​شود ولی متاسفانه نه تنها مصوبه ويزيت رايگان در خوزستان هنوز حل نشده بلكه حتي پول ماسك ​هاي توزيع شده بين مردم را هم هنوز پرداخت نكرديم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
comment
0
0
comment پس اگر دولت پولی برای مبارزه با ریزگردها ندارد چطور میتوان به حل این مشکل بزرگ امیدوار بود؟!
ایا نمیتوان از کمکهای صندوق ذخیره ارزی و اختصاص بخشی از درامدهای استان برای اجرای طرحهای مقابله با ریزگردها استفاده کرد؟ مسئولان محترم؛ برخورداری از اب و هوای سالم از حقوق اولیه هر انسانی است و ما مردم خوزستان هم ادمیم دیگه!
comment
خان بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
comment
0
0
comment هیچ کاری نکنید تا یه سونامس از بیماری ها و سرطان ها به یک باره وارد خوزستان بشه و همه رو قتل عام کنه.اون موقع دولت پول میده و بیمارستان بسازین و درمان کنین....خدا قوت دلاوران عرصه
امید من فقط به خداست.فقط.و نه کس دیگه ای یا مسئول دیگه ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار