اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷
مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: برخی از مسافران پرواز شماره 3856 شرکت هواپیمایی آسمان بوشهر به کیش به رغم رفع نقص فنی هواپیما سوار هواپیما نمی شوند.

عباس محمدی شامگاه چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پرواز قرار بود بعد از ظهر امروز 60 مسافر را با هواپیمای ای تی آر از بوشهر به کیش منتقل کند که دچار نقص فنی شد.

وی یادآورشد: به رغم اینکه قطعه لوازم یدکی از شیراز به بوشهر منتقل و توسط کارشناسان مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری جایگزین قطعه معیوب شد اما شماری از مسافران بدلیل دلهره در ترمینال فرودگاه ازدحام کرده اند.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر اضافه کرد: رفع نقص توسط کارشناسان مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاههای مختلف امری معمول است و نباید نگرانی از این بابت برای مسافران وجود داشته باشد.

وی گفت: همچنین پرواز شماره 4086 شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد مشهد نیز بدلیل گرمی هوا و نقص فنی در فرودگاه بوشهر زمین گیر شده است.

محمدی ادامه داد: این پرواز نیز قرار بود با هواپیمای ام دی 82 تعداد 150 مسافر را از بوشهر به مشهد منتقل کند که وقتی روی باند آمده پرواز شد چراغ هشدار درجه حرارت بدلیل گرمی هوا روشن شد و دچار نقص فنی شد.

وی بااشاره به اینکه مسافران این پرواز هم پیاده شده اند افزود: هواپیمای یادشده به پارکینگ منتقل و در حال رفع نقص فنی است.

محمدی گفت: این پرواز قرار بود ساعت 20 و 20 دقیقه انجام شود که بدلیل نقص فنی زمان دقیق انجام آن هنوز معلوم نیست.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر اضافه کرد:همچنین پرواز شماره 414 شرکت هواپیمایی ایران ایر از بوشهر به تهران نیز با دو ساعت و 45 دقیقه تاخیر انجام شد.

وی افزود:این پرواز نیز با هواپیمای فوکر 100تعداد 120مسافر را به مقصد تهران منتقل کرد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
comment
0
0
comment پس بیاین فرودگاه اهواز رو ببینین که درگرمترین ساعات روز پروازها مانند شیر ژیان نشست وبرخواست میکنند .حالا ساعت پرواز زاگرس شما که خوب بوده!!!
comment
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
comment
0
0
comment خود جناب مدیر فرودگاه حاضر بود سوار یکی از این دو پرواز شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار