شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
استاندار خوزستان:
باید در سنین بلوغ شرایط ورود جوانان را بیش از پیش به عرصه های ورزشی هموار کرده تا آنا فرصتی برای گرایش به مواد مخدر نداشته باشند.
 استاندار خوزستان: برای مقابله با معضلات اجتماعی باید در زمینه های آموزشی تلاش بیشتری صورت گیرد و هرگز جوانان را بدون واکسینه  فکری در جامعه رها نکنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان بعد از ظهر روز یکشنبه 24 خرداد 1394 در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد: در خصوص جلسات فعالین مبارزه با مواد مخدر و نهادهای (NA) ابلاغیه ای برای فرمانداران فرستاده خواهد شد تا به فراخور شهرستان های خود اماکنی را برای برگزاری جلسات این نهاد ها مهیا نمایند تا در اختیار اعضا قرار گیرد و این مورد نیز با توجه به ظرفیت هر شهرستان جزء مصوبات این شورا باشد.

عبدالحسن مقتدایی در این جلسه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: نکته مهم دیگری که جدا از فعالیت های اصلی خود باید به آن بپردازیم این است که، بپذیریم نسل جدید ما نسبت به موضوعات مختلف نگرش متفاوتی دارد و برای حفظ این نسل از آسیبهای اجتماعی و جلوگیری از سوق و گرایش آنان به مواد مخدر مقاوم سازی های فکری، روانی و فرهنگی- اجماعی را انجام دهیم که برخی بر دوش خانواده و برخی بر دوش جامعه است.

رئیس شورای مبارزه با موارد مخدر استان خوزستان با آشاره به اینکه باید بر روی سنین  آسیب پذیر تمرکز بیشتری داشته باشیم تأکید کرد: برای مقابله با اینگونه معضلات اجتماعی باید در زمینه های آموزشی و فرهنگی تلاش بیشتری صورت گیرد و هرگز جوانان را بدون واکسینه فکری در جامعه رها نکنیم.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: برای مراقبت از جوانان دوران بلوغ بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد چرا که اگر لغزشی در سنین دانشجویی صورت گیرد نشان دهنده این است که پایه های فرهنگی – اجتماعی و عقیدتی شخص ضعیف بوده و در سن بلوغ جوان، قادر نبوده ایم او را هدایت کنیم که در این صورت نیز هزینه های ما برای کنترل رفتارهای اینگونه افراد بسیار بالا خواهد بود.

مقتدایی با بیان اینکه گرایش به ورزش در سنین بلوغ جوان را هدایت کرده و ا و را از طغیانهای کاذب باز می دارد تصریح کرد: باید در سنین بلوغ شرایط ورود جوانان را بیش از پیش به عرصه های ورزشی هموار کرده تا آنان تمایل و فرصتی برای گرایش به مواد مخدر و ناهنجاریهای اجتماعی نداشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار