اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان آقای محسن کاویانی مدیر کل ضمن تبریک روز ملی اصناف به فعالان اقتصادی، اتحادیه ها و اصناف کشور و تقدیر از ارتباط سازنده و موثر آنها با سازمان امور مالیاتی اینگونه بیان کردند که رویکرد اصلی توافق مالیاتی با اصناف محترم ، افزایش حداقلی مالیات است. ایشان همچنین به این موضوع اشاره کردند که اصناف یکی از قدیمی ترین تشکل های کشور است که در دو سده اخیر نقش بی بدیلی را در اقتصاد کشور ایفا کرده اند و از زمان جنبش تنباکو نمی توان نقش آنها را در عرصه اقتصاد ایران نادیده گرفت و انکار کرد.

آقای کاویانی ضمن اشاره به توافق هفته گذشته اصناف با سازمان امور مالیاتی کشور بیان نمودند از آنجا که مبنای وزارت اقتصاد دسته بندی اصناف به دو دسته شامل دسته اول افزایش مالیات 20درصدی و دسته دوم افزایش مالیات 25 درصدی بود که پس از برگزاری چهار جلسه فشرده بین اصناف و سازمان امور مالیاتی بر اساس توافق نهایی ، اصناف به سه گروه تقسیم شدند و افزایش مالیات به ترتیب شامل 8 ، 12 و 18 درصد تعیین شد.و بیش از 50% صنوف سراسر کشور مشمول کمترین میزان یعنی افزایش 8 درصدی مالیات شدند. بدین ترتیب این توافق منجر به حمایت از صنوف ضعیف شده است و رویکرد اصلی توافق سازمان امور مالیاتی کشور با اصناف افزایش حداقلی مالیات برای صنوف ضعیف و افزایش منطقی و معقول برای دیگر اصناف است.

ایشان در پایان خاطر نشان ساختند که مودیان محترم مالیاتی می توانند جهت آگاهی از آخرین بخشنامه ها اخبار و دستورالعمل های مالیاتی به نشانی اینترنتیwww.tax.gov.ir مراجعه نموده و هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و سوالات خود را از طریق سامانه پیامک 300072287 و تلفن گویای 33337755 بطور مستقیم با مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در میان بگذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار