اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
مجری برنامه خندوانه گفت: جناب خان اگر هر شب به روی آنتن برود آسیب می‌خورد.

خبرآنلاین نوشت: رامبد جوان، در پاسخ به این پرسش که چرا شخصیت «جناب خان» هر شب در برنامه حضور ندارد گفت:‌ «این پرسش را خیلی‌ها از من می‌پرسند اما برنامه‌سازی نیازمند یک مناسباتی است. وقتی هر شب پخش می‌شود یعنی دارد به عادت تبدیل می‌شود. تماشاچی به من عادت کرده، می‌تواند از من لذت نبرد ولی اگر مرا از برنامه حذف کنی، جا می‌خورد. ما نمی‌خواهیم جناب‌خان به عادت تبدیل شود.»

او ادامه داد: «ما می‌خواهیم جناب‌خان در جذابیت باقی بماند و تماشاچی منتظرش باشد. واقعیتش هم این است که هر شب جذاب بودن کار خیلی مشکلی است. چرا باید «خندوانه» به یکی از بازوهای موفقش آسیب بزند؟ جناب خان اگر هر شب به روی آنتن برود آسیب می‌خورد. قبلا هفته‌ای دو شب بود حالا هفته‌ای سه شب شاهد حضور او خواهیم بود که البته این هم شناور خواهد بود ولی قطعا حضورش به چهار بار نخواهد رسید. نمی‌خواهیم جناب‌خان دم دستی شود.»



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
پسر ابادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
comment
4
4
comment ما ابادانی ها نشون دادیم جنبه داریم همین عروسک اگز از قوم دیگری بود الان کلی تجمع بر علیه محکوم نمودنش کرده بودن ....
پاسخ ها
comment
بختیاری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
comment
comment اینطورا هم نیست. اگر شما ناراحت نشدید بخاطر این است که این عروسک برچسب دروغ یا چهره منفی از شماها نشون نداده و اتفاقا" باعث مطرح شدن شماها شده .
اما قضیه اهانتهای صدا و سیما به اقوام مختلف با این مورد کاملا فرق میکنه و بعضا" مشاهده شده که مواردی در صداوسیما روی انتن رفته که با واقعیات کاملا" تناقض داشته . نمونه اون تحریف تاریخ مشروطه بصورت کاملا توهین آمیز در مورد قوم بختیاری بود که به موقع فهمیدند که باید نسبت به حقوق اقوام مختلف کشور احساس مسئولیت کنند /.
در کل قضیه این عروسک با موارد گذشته خیلی متفاوته و قابل قیاس نیست .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار