اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
در این بازدید دکتر حاجتی بیان داشت: از اولویت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توجه جدی به توسعه منابع انسانی و همچنین گسترش آموزشهای فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال پایدار در استان است.
 صبح روز یکشنبه 14/4/94 مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان آقای دکتر حاجتی رئیس  سا زمان مدیریت و برنامه ریزی استان از آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز بازدید نمودند.در این برنامه دکتر حاجتی ضمن تقدیر از اقدامات آموزشی و پژوهشی در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز ،  از کارگاههای برق، ساختمان، ساخت و تولید، خوابگاه  دانشجویان ، سلف سرویس و محوطه و فضاهای آموزشی و آزمایشگاه های موجود بازدید نمودند. علوی رئیس آموزشکده شهید چمران گزارشی از وضعیت و پیشرفت آموزشکده های استان ارائه دادند .

در این بازدید آقای دکتر حاجتی بیان داشت: از اولویت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توجه جدی به توسعه منابع انسانی و همچنین گسترش آموزشهای فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال پایدار در استان است و افزود: آموزشکده ها باید براساس نیازهای موجود استان در بخشهای صنعتی و کشاورزی توسعه یابند و زمینه دسترسی هرچه بیشتر آموزشهای مهارتی برای جوانان استان فراهم گردد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان بیان داشت:  برای توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی و رفاهی دانشجویان تاکید نمودند. در این دیدار مدیر گروه های رشته های فنی موجود گزارشی از فعالیت های آموزشی دانشکده ارائه نمودند.

در پایان این بازدید علوی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز و رئیس منطقه 5 آموزشکده های کشور گزارشی از کمبود ها ونیازهای آموزشکده های استان به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه کرد ،در این بازدید خانم رفیعی رئیس گروه برنامه ریزی سازمان مدیریت نیز آقای دکتر حاجتی را همراهی می نمودند. 





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار