اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
احمدی فر در تجلیل از مقام بزرگ سردار شهید سید جاسم نوری گفت: شهدای فرامنطقه ای اعلام کردند مرز نمیشناسند و هر کجا ظلم و تجاوزی به تشیع هست می جنگند. چنانچه سردار شهید سید جاسم نوری از همسر و فرزندان برای پیروزی اسلام گذشت.
روابط عمومی دانشگاه شهرداری اهواز از دیدار اسماعیل احمدی فر رییس دانشگاه شهرداری اهواز و برخی مسئولین دانشگاه با خانواده سردار شهید سید جاسم نوری خبر داد.

در این دیدار  رییس دانشگاه شهرداری اهواز بیان داشت: شهدا سندهای افتخاری هستند که در تاریخ می مانند . شهدا ثابت کردند که واقعه کربلا در عصر ما نیز تکرار شدنی است. چرا که آنان در زمانی که آقا امام حسین (ع) و یارانشان در بین ما نیستند، با نهایت عشق و مقاومت مدافع سر سخت حریم و حرمشان هستند. 

اسماعیل احمدی فر  ادامه داد:  یکی از شخصیت های امریکایی بیان داشته است که ایرانیان شکست ناپذیرند.مثل ایران مثل پرنده ایست که دو بال سرخ و سبز دارد. بال سرخ همان فرهنگ شهادت است و بال سبز نیز امید و انتظار به ظهور امام زمان(ع) می باشد. و به حق داشتن این فرهنگ و الگویی چون امام حسین(ع) همیشه پیروزند ولو اینکه کشته شوند. همچنان که امید به ظهور ولی عصر عج) متداعی این فکر است که ما پیروزیم و حتی اگر شکست بخوریم  زمین گیر نمی شویم چراکه دستمان رو به آسمان است.

وی همچنان در تجلیل از مقام بزرگ سردار شهید سید جاسم نوری گفت: شهدای فرامنطقه ای اعلام کردند مرز نمیشناسند و هر کجا ظلم و تجاوزی به تشیع هست می جنگند. چنانچه سردار شهید سید جاسم نوری از همسر و فرزندان برای پیروزی اسلام گذشت.

احمدی فر یادآورشد: با وجود دلاوری های این شهدا ما به امریکا نشان دادیم دوباره می توانیم واقعه 8 سال دفاع مقدس را تکرار کنیم. اگر روزی دشمن چشم داشتی به مرزهای ما داشته باشد این قضیه با شیرمردانی امثال سردار سید جاسم نورانی در سرزمین ایران، دواره تکرار شدنی است.

وی در پایان با بیان  این نکته اشاره نمودند که دانشگاه سنگر علمی است و ما قسم میخوریم که تا آنجا که در توان داریم راهشان را ادامه می دهیم.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
comment
1
0
comment با سلام
درود بر شهدا ان شاء الله راهشان پر رهرو باد.تشکر و قدردانی از جناب احمدی فر.ایشان نشان داده علاوه بر اینکه مدیری شایسته و تواناست.بلکه در زنده نگاه داشتن آرمانهای امام و شهدا همیشه پیش قدم بوده.تشکر ویژه از شوشان بابت اطلاع رسانی اخبار شهدا و خانواده معظم آنها
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار