اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
استاندار خوزستان در گفتگو با شوشان:
مقتدایی با اشاره به برگزاری همایش افطار اصلاح طلبان خوزستان گفت: استان خوزستان از معدود استان هایی است که اینگونه همایش ها در نهایت آرامش و امنیت لازم برگزار شده است. همه باید کمک کنند که فضا به‌تدریج باز شود.
استاندار خوزستان در گفتگوی اختصاصی با شوشان در خصوص استعفای سه تن از اعضای ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: استعفای مدیران کل استانداری برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس منطبق بر قانون است.برای هر کدام از معاونین و مدیران مستعفی معاون و مدیران ستادی سرپرست تعیین شده است و تا زمان انتصاب معاونین و مدیران ستادی  کلیه اختیارات به آنان تفویض شده است.

عبدالحسن مقتدایی افزود: هیچ کدام از مسئولین دولتی حق ندارند از کوچکترین امکانات و موقعیت خود بر له یا علیه کاندیدا ، گروه ، جناح خاص استفاده کند. در این خصوص با احدی تعارف نداریم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان داشت: استعفا از مسئولیت ها برای فعالیت جدی تر در سیاست و انتخابات چه به عنوان کاندیدا و چه برای دیگر مسئولیت های سیاسی  جزو حقوق اجتماعی افراد است  و کسی نمی تواند فردی را از حقوق اجتماعی خود محروم کند. 

مقتدایی عنوان کرد: از فعالیت و همایش های  احزاب سیاسی در چارچوب قانون با هر تفکر سیاسی و در جهت مشارکت حداکثری مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت می کنیم و امنیت کامل همایش های قانونی آنان را فراهم کرده و خواهیم کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری همایش افطار اصلاح طلبان خوزستان گفت: استان خوزستان از معدود استان هایی است که اینگونه همایش ها در نهایت آرامش و امنیت لازم برگزار شده است. همه باید کمک کنند که فضا به‌تدریج باز شود  و شرایط بهتری برای حضور نیروهای فعال در سطح اجتماع فراهم شود.

وی در حوزه اختیارات استانی اظهارداشت: از همه فعالیت‌های سیاسی قانونمند احزاب، تشکل‌ها و جمعیت‌ها دفاع می‌کنیم‎. باید به تدریج این فضا را باز و چالش ها را برطرف کنیم. 

 وي با بيان اين‌كه از ديدگاه من در حال حاضر نبايد احزاب، جمعيت‌ها و گروه‌هاي سياسي در برگزاري اجتماعات قانوني خود مشكلي داشته باشند، تصريح كرد: ‌ما مكلف هستيم اين زمينه را فراهم كنيم‎؛ همچنين همه فرمانداران مكلف شدند در اين زمينه همكاري لازم را داشته باشند و فضا را براي اين فعاليت‌ها باز كنند كه اين رويكرد به تشكل‌ها و جمعيت‌هاي دانشجويي هم تسري پيدا می‌کند.

مقتدایی با بيان اين‌كه اكنون به نظر مي‌رسد هم از جناح اصولگرا و هم اصلاح‌طلب، كساني كه در اين زمينه عاقلانه برخورد مي‌كنند، در اين موضوع که بايد اجازه داد فعاليت‌هاي سياسي شكل بگيرد، با يكديگر اتفاق‌نظر دارند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار امیدواری کرد با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری ، شاهد افزایش فعالیت های احزاب قانونی در استان و فعالان سیاسی از طیف های مختلف کشور باشیم تا انتخابات پرشور و باشکوهی را با حضور همه اقشار مردم استان برگزار کنیم. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خلبان هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
comment
0
1
comment سلام .
ایکاش جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان یک اعتنا کوچکی هم به ما مدیران تخصصی . خلبانان . مهندسیین شرکت هواپیمایی نفت میکردند که همگی کارمندان رسمی شرکت ملی نفت ایران و مامور شاغل در شرکت هواپیمایی نفت و بومی همین خطه هستیم متاسفانه بر خلاف مقررات و بدون اینکه مثقاضی باشیم بطور اجباری و قبل از نائل شدن به سن تقاعد ( شصت سالگی ) در یک روز تعطیل و خارج از وقت اداری بطرز بیسابقه ای ساعت 20:30 شب از طریق اتوماسیون اداری بازنشسته پیش از موعد شده مدت ده ماه میباشد بدون دریافت حقوق /دستمزدبا شرایط بغرنج مالی و قطع کلیه خدمات درمانی خود و اعضاء خانواده ؛ مضافا ممنوعییت ورود به محل های خدمتی امان امنیت شغلی را از دست داده و با تحمل اهانت صنفی و اجتماعی که به حقوق فردی و خانوادگی امان شده سر درگم گذر ایام میکنیم .
تشکر فراوان
التماس دعا
comment
کارمند سابق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
comment
0
0
comment با سلام خدمت این خلبان اصلا نباید توی این دوره زمونه کسی رو بازنشسته کرد زیرا باعث افسردگی افراد می شود در ضمن فکر کنم مدیر عامل هواپیمایی نفت اقای قاسمی باشد که خودش از سپاه باز نشسته شده در دین اسلام آمده است که هر چه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند وقتی این اقای قاسمی بازنشته دوست دارد سر کار باشد پس چرا با دیگران به این شکل برخورد میکند در ضمن آقای مقتدایی هم خودش در سن باز نشستگی است.
آقای امیر حیات مقدم زمانی که استاندار بود چند نفر از افراد را ابقا کرد که سن بسیار بالایی داشتند و جلوی این حرکات را گرفت البته بنده از مقتدایی هم خوشم میاد و امیدوارم همین کار را بکند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار