اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
مدیرکل فرودگاههای خوزستان
شرفی افزود: سامانه وب کیوسک به مسافران امکان پرداخت سریع و امنیت بالای عوارض خروج از کشور را به صورت الکترونیکی خواهد داد، در عین حالی که پرداخت عوارض مذکور همچنان از طریق شعب این بانک نیز صورت می گیرد.
مدیرکل فرودگاههای خوزستان از راه اندازی سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض خروج از کشور       (وب کیوسک) توسط بانک ملی در پایانه خارجی فرودگاه بین المللی اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه های استان خوزستان ؛ محمد سعید شرفی مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان گفت : این سامانه در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و نیز به منظور رفاه حال مسافران راه اندازی شده است. 

وی افزود: سامانه وب کیوسک به مسافران امکان پرداخت سریع و امنیت بالای عوارض خروج از کشور را به صورت الکترونیکی خواهد داد، در عین حالی که پرداخت عوارض مذکور همچنان از طریق شعب این بانک نیز صورت می گیرد. 

شرفی ادامه داد: مسافران می توانند با استفاده از کارت اعتباری، رمز دوم، کد ملی و شماره گذرنامه نسبت به پرداخت عوارض خروج از کشور اقدام نمایند.

مدیرکل فرودگاههای خوزستان از جمله مزایای استفاده از این سامانه را پاسخگویی به همه کارت های عضو شتاب، سرعت بالا، نیاز نداشتن به حمل پول نقد و بی نیازی از تکمیل دستی فرم های بانکی عنوان کرد. 

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اداره کل فرودگاههای خوزستان تلاش دارد فرودگاه بین المللی اهواز را به سمت هوشمندسازی برده و در این راه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد بود . 

گفتنی است ؛ فرودگاه اهواز پس از فرودگاه امام خمینی (ره) دومین فرودگاه در کشور است که به سامانه وب کیوسک مجهز می شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
comment
1
0
comment خالا این گزارش خدمات مربوط به بانک مربوطه میشود یا گمرگات که مدیر محترم فرودگاه اطلاع رسانی میکنند .
ضمنا بدلیل رعایت حقوق روابط عمومی ها و موضوع طبقه بندی سطوح خبر شان مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان انعکاس این دستجات اخبار نمیباشد .
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
comment
0
1
comment جناب آقای شرفی
لطفا ترمینال داخلی بازدید بفرمایید واقعا محل آبمیوه فروشی کنار دستشویی چه سنخیتی با هم دارند !!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار